Citaat van: Zuid1991 op juli 06, 2025, 13:26:46
Effe over het supportershome; wat een mooie ruimte om na de wedstrijd de derde helft te beleven!
Oude lampen van oude stadion, de hekken van noord voor de bar; prachtig en hulde voor de mensen die dit geregeld hebben.
Verder mooi de verschillende soorten ruimtes!
Voor een ieder wat wils.
1 punt: hopelijk worden de muren nog ?aangekleed? met diverse mooie dingen : oude shirts, graffiti e.d.
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.
Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.

, gaan die kinderen toch lekker thuis blijven. Zo'n laatste training neemt risico's mee dat weet iedereen toch.