Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Don

#1
Citaat van: Zuid1991 op juli 06, 2025, 13:26:46
Effe over het supportershome; wat een mooie ruimte om na de wedstrijd de derde helft te beleven!
Oude lampen van oude stadion, de hekken van noord voor de bar; prachtig en hulde voor de mensen die dit geregeld hebben.
Verder mooi de verschillende soorten ruimtes!
Voor een ieder wat wils.
1 punt: hopelijk worden de muren nog ?aangekleed? met diverse mooie dingen : oude shirts, graffiti e.d.

Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.

Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.
#2
Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 08:06:10
Voor een openingswedstrijd zou ik het gevoel moeten krijgen dat het een affiche is om naar uit te kijken. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. En met die armoedige bedoeling achter Oost heb ik ook nog totaal niet het idee dat het af is. Daarbij.. waarom zo vroeg in de voorbereiding. Dat past toch ook helemaal niet.
Ik heb gehoord dat er na de wedstrijd tegen Feyenoord onderhoud aan het veld gaat plaatsvinden. En dat ze liever meer tijd daarvoor hadden gehad om het veld in optimale conditie te krijgen voor de eerste competitiewedstrijd.
#3
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
juni 10, 2025, 22:54:28
Over 2 weken start de voorbereiding. Inmiddels gaat er van alles rond over oefenwedstrijden, maar vanuit Cambuur is op Feyenoord na nog niks gecommuniceerd.. andere jaren deelden ze nog wel eens een half programma van de voorbereiding en werd dit gewoon aangevuld. Of is men druk met verhuizen?
#4
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
maart 11, 2016, 16:08:21
Laten we er in elk geval voor zorgen dat het uitvak vol zit!

Ondanks de buscombi gewoon met zijn allen die kant op. Het wordt vast gezellig :proost  l8l



#5
Algemeen / Re: Seizoenskaarten 2015/2016
april 12, 2015, 00:40:12
Die van mij mut met tape bij elkaar gehouden worden. Jammer dat er niet een nieuwe robuuste sk komt die 5 jaar mee kan.

Maarja de barcode werkt nog :proost
#6
Algemeen / Re: Cambuur Fryslân
februari 15, 2015, 18:28:07
Cambuur Leeuwarden Anti Fries!! Mafkees!
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 21, 2015, 20:04:27
Citaat van: Casuals-lwd op januari 21, 2015, 19:48:09
Netjes, zo'n laatste training hoort ook op Noord vind ik. Maar weer geen knalvuurwerk  :R, gaan die kinderen toch lekker thuis blijven. Zo'n laatste training neemt risico's mee dat weet iedereen toch.

Heb toch liever één afgeladen tribune dan twee half gevulde tribunes.
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 05, 2015, 15:10:22
Citaat van: moodygrunn op januari 05, 2015, 14:24:18
dit is het geworden


Ik mis lichtmasten. Of spelen die lui hun wedstrijden overdag?

Wel verschrikkelijk saai met die parkeerterreinen.
#9
Citaat van: dit is mien club op december 15, 2014, 17:55:18
Heb voor je gevraagd, was niet meer mogelijk ze hadden vanmiddag al meer van dat soort verzoeken.

Helaas.

Jan zit er al een tijdje doet samen met Sarah de veiligheidszaken.
Jammer. Er hadden nog wel meer mensen die kant op gewild als ik zo om heen hoor.

Als je veel van die verzoeken krijgt dan moet er toch iets te regelen zijn. Kaartverkoop 24u verlengen had best gekund lijkt mij.
#10
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
december 02, 2014, 14:33:35
Citaat van: CJ058 op november 28, 2014, 09:30:27
Alleen maar mooi natuurlijk, wat moet je er verder over zeggen? Vooral heel nieuwsgierig hoe het gaat verlopen..

Iemand enig idee hoe het is gegaan met de auto combi van AZ?
#11
Mijn vader heeft het zien gebeuren. Hij zat in de bus achter de bus waar jij met de auto bij op bent gebotst. Hij zag een motoragent het verkeer regelen/tegenhouden op de snelle baan toen de bussen van de invoegstrook de snelweg opkwamen. De Renault stopte, maar de auto die er achter reed, leek niet op tijd te kunnen stoppen en week uit naar de langzame baan. Toen begon de auto te slingeren en knalde deze tegen de zijkant van de bus aan. Vervolgens schoot de auto weer naar de snelle baan en belandde deze achterste voren in de vangrail.

De Renault (station) was donker kleurig. Verder heeft ie helaas niks gezien of onthouden van de Renault.

Ik zelf heb alleen iemand met de handen in het haar naast die auto zien staan  :proost
#12
Present  |:) |:)

Kaartverkoop loopt tot morgen 12u
#13
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
september 04, 2014, 12:24:06
Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:45:06
Als er een combi regeling is, dan moet de club meende ik toch een x aantal % korting geven? Normale prijs is voor oost en west ook 26,- dat zou betekenen dat ze de volle pond vragen.
Alleen bij verplichte of vrijwillige buscombi's of treincombi's.

Dit staat in het Handboek Competitiezaken 2014-2015 van de KNVB:

TITEL 10: GEORGANISEERD VERVOER
1. Onder georganiseerd vervoer van supporters in verband met de 40% kortingsregeling wordt verstaan een vrijwillige of verplichte bus- of treinreis die valt onder de verantwoordelijkheid van de betreffende BVO en die is georganiseerd door een supportersvereniging die wordt erkend door deze BVO of door BVO zelf. De reis is verder in het vooroverleg aangemeld bij de wedstrijdorganisatie van de thuisspelende BVO.
2. Er wordt een korting van 40% op de toegangsprijs verstrekt aan supporters van de uitspelende BVO die met het georganiseerd vervoer reizen. Dit is ook het geval indien het slechts een deel van de totale groep supporters betreft die de uitwedstrijd bijwonen.
#14
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
september 04, 2014, 11:34:20
Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:25:35
NAC 240!! Auto's

En wij max 80 waarvan 3 busjes.

Ik snap er niks meer van, waar ze mee bezig zijn.
Je kan mij niet vertellen dat dit bij PSV vandaan komt.

En dan die prijs! 26,- hoe durven ze het te vragen? Het lijkt er steeds meer op dat Cambuur je bijna voor de prijs wil dwingen om toch in die achterlijk bus te stappen.
240 kaarten voor de autocombi had NAC. Geen 240 auto's.
#15
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
september 04, 2014, 10:48:52
Citaat van: Dokkumer op september 04, 2014, 10:44:27
Niet alleen de "busjesregel", maar ook het verschil in prijzen voor alleen de kaarten valt mij op...
Bij NAC staat er bij dat er afspraken zijn gemaakt over de prijs. Bij Vitesse is dat niet duidelijk.

Wij betalen wel weer minder dan Vitesse, maar ik weet niet of dat Cambuur afspraken, over de prijs, heeft gemaakt met PSV.