Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

PSV - SC Cambuur [21-9-14]

Gestart door Casuals-lwd, augustus 24, 2014, 22:08:29

Vorige topic - Volgende topic

PSV - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (9.3%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Etiënne Reijnen
1 (1.9%)
Lucas Bijker
4 (7.4%)
Marlon Pereira
1 (1.9%)
Mohamed El Makrini
27 (50%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
8 (14.8%)
Daniël de Ridder
1 (1.9%)
Michiel Hemmen
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
5 (9.3%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 54

Stemmen gesloten: september 28, 2014, 07:02:29

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op september 02, 2014, 20:20:36
Typisch Cambuur dat er nog niks bekend is over deze wedstrijd.
Vorig jaar ook zo, wedstrijd was op 31-08 en op 23-08 werd dit pas bekend. Toen 80 auto's a 10 euro en een buscombi indien voldoende animo.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Casuals-lwd

Vitesse kwam met vrij vervoer naar Eindhoven met slecht 150 man !!, geef ons dan vrij vervoer wij krijgen dat vak wel vol 

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op september 02, 2014, 20:41:24
Vitesse kwam met vrij vervoer naar Eindhoven met slecht 150 man !!, geef ons dan vrij vervoer wij krijgen dat vak wel vol
Qua kaarten wel, of iedereen aanwezig is durf ik zeer te betwijfelen :devil

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op september 02, 2014, 21:46:20
Qua kaarten wel, of iedereen aanwezig is durf ik zeer te betwijfelen :devil
Als we tegen Groningen winnen moet minimaal 1000 supporters haalbaar zijn toch ook al word het een auto/buscombi?  |:)

Casuals-lwd


Utekleitrokken

#20
Citaat van: Galdiano op september 02, 2014, 20:20:36
Typisch Cambuur dat er nog niks bekend is over deze wedstrijd.

Alsof Cambuur dit in haar eentje beslist, wat betreft het vervoer. Want dat bedoel je toch?

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op september 03, 2014, 14:58:01
Alsof Cambuur dit in haar eentje beslist, wat betreft het vervoer. Want dat bedoel je toch?
Meestal staat ruim van tevoren de vervoersregeling al op een clubsite. Daarin mag Cambuur best wel eens sneller ageren omdat ook veel supporters "last minute supporters zijn".

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op september 03, 2014, 15:22:57
Meestal staat ruim van tevoren de vervoersregeling al op een clubsite. Daarin mag Cambuur best wel eens sneller ageren omdat ook veel supporters "last minute supporters zijn".

Ach, het gras is altijd groener...

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op september 03, 2014, 18:44:02
Ach, het gras is altijd groener...
Ik klaag niet, ik constateer slechts. Qua communicatie vind ik nog te vaak dat de BVO tekort schiet. Het is nog veel slechter geweest, maar er zijn nog stappen te maken.

Daddy T.

PSV – SC Cambuur
Zaterdag 21 september, 14.30 uur
Philips Stadion

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters te bezoeken middels een verplichte auto- of buscombi. Zoals gebruikelijk is hierbij het bezit van een uitkaart verplicht.

Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
-Kaartprijs € 26,-
-Toegestaan maximaal 77 auto's en maximaal 3 meerpersoonsbusjes (max 9 personen) (dit is het maximum en vol=vol!)
-Omwisselen tussen 13.00 uur en 13.30 uur op de parkeerplaats Ganzeven (autosnelweg) A50 ter hoogte van de gemeente Oss
-Verplichte autocombi-parkeerplaats routebeschrijving (wordt verstrektbij het omwisselpunt)

Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
-Prijs € 30,-leden KvC, € 35,- niet leden KvC
-Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein om 10.15 uur
-Supporters dienen uiterlijk 10.00 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Supporters met uitkaart in de maak dienen zich te legitimeren bij instap
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: Daddy T. op september 04, 2014, 09:31:41
PSV – SC Cambuur
Zaterdag 21 september, 14.30 uur
Philips Stadion

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters te bezoeken middels een verplichte auto- of buscombi. Zoals gebruikelijk is hierbij het bezit van een uitkaart verplicht.

Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
-Kaartprijs € 26,-
-Toegestaan maximaal 77 auto's en maximaal 3 meerpersoonsbusjes (max 9 personen) (dit is het maximum en vol=vol!)
-Omwisselen tussen 13.00 uur en 13.30 uur op de parkeerplaats Ganzeven (autosnelweg) A50 ter hoogte van de gemeente Oss
-Verplichte autocombi-parkeerplaats routebeschrijving (wordt verstrektbij het omwisselpunt)

Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
-Prijs € 30,-leden KvC, € 35,- niet leden KvC
-Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein om 10.15 uur
-Supporters dienen uiterlijk 10.00 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Supporters met uitkaart in de maak dienen zich te legitimeren bij instap

:_schater :_schater Inflatie van 260% in een jaar tijd, gaat lekker!

HilversumOnTour

Citaat van: Lore op september 04, 2014, 10:01:45
:_schater :_schater Inflatie van 260% in een jaar tijd, gaat lekker!

We hadden toen een mazzeltje (en PSV ook met de 0-0  :_schater) vanwege het 100 jarig bestaan van PSV (kortingsprijs)

Don

Van maximaal 5 meerpersoonsbusjes (Heracles), naar 3 meerpersoonsbusjes (PSV). Naar Willem II mogen zeker helemaal geen busjes?!

Lekker makkelijk hoor alles verbieden. Zo komen we er wel. Ga zo door..  :thumbsup

Bij andere clubs die dit seizoen al naar Eindhoven zijn geweest lees je niks over een maximum aantal busjes.

[verwijderd door de beheerder]
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Dokkumer

Niet alleen de "busjesregel", maar ook het verschil in prijzen voor alleen de kaarten valt mij op...

Don

Citaat van: Dokkumer op september 04, 2014, 10:44:27
Niet alleen de "busjesregel", maar ook het verschil in prijzen voor alleen de kaarten valt mij op...
Bij NAC staat er bij dat er afspraken zijn gemaakt over de prijs. Bij Vitesse is dat niet duidelijk.

Wij betalen wel weer minder dan Vitesse, maar ik weet niet of dat Cambuur afspraken, over de prijs, heeft gemaakt met PSV.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl