Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur 2e ronde KNVB Beker

Gestart door Drumfather SCC, juli 03, 2014, 14:45:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Buma9


Lwdscc

Citaat van: Mitar op september 22, 2014, 10:31:34
Wedstrijd niet op tv te zien zeker?

Niet live in ieder geval, waarschijnlijk alleen een samenvatting van een minuutje ofzo...
:0= Dat uitvak mut vol  |:) |:) |:)

HilversumOnTour

Mogen blij zijn als we de 100 halen denk ik. Zelf vandaag nog even beslissen of ik ga! Gaat Cambuur hier met veel invallers aan de start verschijnen?

TM


Goudvinger

Citaat van: TM op september 22, 2014, 12:37:44
Tot nu toe 54 man inschreven... :zucht

Wat verwacht je anders op een doordeweekse dag?

Lore

Citaat van: TM op september 22, 2014, 12:37:44
Tot nu toe 54 man inschreven... :zucht

Een doordeweekse avond voor de eerste ronde beker, terwijl er twee belangrijke uitwedstrijden in de competitie omheen zitten. Wat verwacht je dan? Of is het mode om je negatief uit te laten over de inschrijvingen bij uitwedstrijden?  :zweep

DayDreamer

Citaat van: TM op september 22, 2014, 12:37:44
Tot nu toe 54 man inschreven... :zucht

Dat valt me echt niks tegen hoor, het zullen er meer zijn dan in Rotjeknor denk ik.

TM

Ach ik vind Den Bosch uit altijd wel een leuk reisje, maar begrijp dat het een kut tijd is om te vertrekken (4 uur omwisselen bij Cambuurstadion). Hopelijk wordt Excelsior massaal geboycot. Wat een belachelijke buscombi is dat.

Bernardo

Op dit moment zijn er 55 kaartjes verkocht voor FC Den Bosch - CAMBUUR en 18 voor Excelsior uit.
(Excelsior-uit is helaas een verplichte buscombi...)

speculeter

Blijft ongelooflijk. ..excelsior uit een Buscombi.  :zucht

Lwdscc

FC Den Bosch - SC Cambuur, 20.00 uur. Scheidsrechter: Kamphuis. Assistent-scheidsrechters: Polman en Hoekstra.

HilversumOnTour


Ronnie tng


Don

Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl