Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

getuigen gezocht auto ongeluk 19 oktober na de wedstrijd Cambuur Heerenveen

Gestart door marionv, oktober 23, 2014, 17:36:16

Vorige topic - Volgende topic

marionv

Zondag na de wedstrijd Cambuur - Heerenveen, is op de snelweg bij Heerenveen onze auto in slip geraakt omdat de auto voor ons, een Renault Espace plotseling remde en stil ging staan op de snelweg, daardoor zijn wij in de slip geraakt en tegen een bus met cambuursupporters gebotst die op weg naar Leeuwarden was. De Renault is vervolgens snel weggereden. Wij zijn op zoek naar getuigen, die dit hebben zien gebeuren en die meer gegevens over de Renault hebben. Wanneer dat zo is, zou je dan contact met mij op willen nemen, bedankt!!!!

Cambuur LWD

Citaat van: marionv op oktober 23, 2014, 17:36:16
Zondag na de wedstrijd Cambuur - Heerenveen, is op de snelweg bij Heerenveen onze auto in slip geraakt omdat de auto voor ons, een Renault Espace plotseling remde en stil ging staan op de snelweg, daardoor zijn wij in de slip geraakt en tegen een bus met cambuursupporters gebotst die op weg naar Leeuwarden was. De Renault is vervolgens snel weggereden. Wij zijn op zoek naar getuigen, die dit hebben zien gebeuren en die meer gegevens over de Renault hebben. Wanneer dat zo is, zou je dan contact met mij op willen nemen, bedankt!!!!

Ben je een Cambuur of een DKV supporter?  :devil

fred


zeewolde


Lore

Citaat van: fred op oktober 23, 2014, 18:51:15
Beetje meer afstand houden  8)

Zij wilde zo snel mogelijk lang die graftombe rijden, lijkt mij een logische zaak!

Marc S

Citaat van: marionv op oktober 23, 2014, 17:36:16
Zondag na de wedstrijd Cambuur - Heerenveen, is op de snelweg bij Heerenveen onze auto in slip geraakt omdat de auto voor ons, een Renault Espace plotseling remde en stil ging staan op de snelweg, daardoor zijn wij in de slip geraakt en tegen een bus met cambuursupporters gebotst die op weg naar Leeuwarden was. De Renault is vervolgens snel weggereden. Wij zijn op zoek naar getuigen, die dit hebben zien gebeuren en die meer gegevens over de Renault hebben. Wanneer dat zo is, zou je dan contact met mij op willen nemen, bedankt!!!!

Ik zag dat een auto in de slip raakte (zag niet waardoor) Ik zat een bus erachter. Ik zat redelijk voorin met een paar vrienden van me, heb ze gevraagd en die zagen het ook niet. Weet dat je hier niet zoveel aan hebt, maar een antwoord is nog altijd beter dan geen antwoord. Succes verder.

siepelsjeu


Don

Mijn vader heeft het zien gebeuren. Hij zat in de bus achter de bus waar jij met de auto bij op bent gebotst. Hij zag een motoragent het verkeer regelen/tegenhouden op de snelle baan toen de bussen van de invoegstrook de snelweg opkwamen. De Renault stopte, maar de auto die er achter reed, leek niet op tijd te kunnen stoppen en week uit naar de langzame baan. Toen begon de auto te slingeren en knalde deze tegen de zijkant van de bus aan. Vervolgens schoot de auto weer naar de snelle baan en belandde deze achterste voren in de vangrail.

De Renault (station) was donker kleurig. Verder heeft ie helaas niks gezien of onthouden van de Renault.

Ik zelf heb alleen iemand met de handen in het haar naast die auto zien staan  :proost
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

mindra

Zat in die bus, wij zagen dat een politie moter naast de bus reed om het verkeer iets op te houden. Dus waarschijnlijk is die bestuurder niet snel weggereden maar heeft deze de orders van de politie opgevolgd.

mindra


dizzhead

Maar als jij uit moet wijken voor een remmende voorligger, heb je er niks aan. Achteropkomend verkeer dient hierop te kunnen reageren. Helaas, maar zo werkt t.