Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden 4e ronde KNVB Beker

Gestart door Lwdscc, oktober 31, 2014, 00:12:22

Vorige topic - Volgende topic

Buma9

   
SC Cambuur maandag 15 december, 13:50 @SCCambuurLwd
Ook op dinsdagavond is de Twaalfde Man van de partij! SC #Cambuur wordt morgenavond bij #HERCAM gesteund door 240 supporters. #knvbbeker

Bijna 1 vakkie vol!! Gas geven en overwinteren in de beker!!! 1-2 wederom  :devil

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 16:35:42
Die ken ik niet? Nieuw ofzo?

Heb voor je gevraagd, was niet meer mogelijk ze hadden vanmiddag al meer van dat soort verzoeken.

Helaas.

Jan zit er al een tijdje doet samen met Sarah de veiligheidszaken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DeGroteLeeuwarder

240 man is toch netjes voor een doordeweekse avond! Morgen maar winnen en lekker verder bekeren!  :proost
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Utekleitrokken

Citaat van: dit is mien club op december 15, 2014, 17:55:18
Heb voor je gevraagd, was niet meer mogelijk ze hadden vanmiddag al meer van dat soort verzoeken.

Helaas.


Goeie zaak, mits men er lering uit trekt en in het vervolg niet tot aan de pijngrens wacht met een beslissing te nemen over het wel of niet gaan ;)

Don

Citaat van: dit is mien club op december 15, 2014, 17:55:18
Heb voor je gevraagd, was niet meer mogelijk ze hadden vanmiddag al meer van dat soort verzoeken.

Helaas.

Jan zit er al een tijdje doet samen met Sarah de veiligheidszaken.
Jammer. Er hadden nog wel meer mensen die kant op gewild als ik zo om heen hoor.

Als je veel van die verzoeken krijgt dan moet er toch iets te regelen zijn. Kaartverkoop 24u verlengen had best gekund lijkt mij.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

de Schoot

83 Weken de tijd gehad om kaartjes te halen    :_schater

MATCHDAY!!! GAS GEVE!!! MOOI FUT!!!  |:)  :0=  |:)  :proost

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op december 15, 2014, 17:55:18
Heb voor je gevraagd, was niet meer mogelijk ze hadden vanmiddag al meer van dat soort verzoeken.

Helaas.

Jan zit er al een tijdje doet samen met Sarah de veiligheidszaken.

Thanks! Zelf ook na gevraagd geen mogelijkheid meer helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: de Schoot op december 16, 2014, 06:09:35
83 Weken de tijd gehad om kaartjes te halen    :_schater

MATCHDAY!!! GAS GEVE!!! MOOI FUT!!!  |:)  :0=  |:)  :proost
Naar mate wedstrijd dag dichterbij komt krijgt men steeds meer zin in zo'n wedstrijd. Als dat nog 50 man extra oplevert waarom zou je het nalaten? En hoeveel moeite is het om een brief te faxen of te mailen met de namen.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 09:20:04
Naar mate wedstrijd dag dichterbij komt krijgt men steeds meer zin in zo'n wedstrijd. Als dat nog 50 man extra oplevert waarom zou je het nalaten? En hoeveel moeite is het om een brief te faxen of te mailen met de namen.

Heracles is één van de meest relaxte clubs qua regelingen. Ik kan best begrijpen dat je niet op de dag zelf nog kaarten kan halen. Maar die stomme regel tot 12:00uur. Met buscombi ook nog te begrijpen, maar met autocombi's is het belachelijk.

Dit zijn de drukste weken van het jaar. Gistermiddag kon ik pas beslissen of ik optijd naar huis kon ja of de nee. En dit was ondanks de drukte dan toch mogelijk.
Als jij als de Schoot je bootje aan wal kan laten liggen prima. Maar niet iedereen heeft zo'n baan als jou.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

benieuwd hoe het gaat vanavond..

Ik ben toch weer pessimistisch, 3-1 na een 1-1 ruststand.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Utekleitrokken

Citaat van: Galdiano op december 16, 2014, 09:26:06
Heracles is één van de meest relaxte clubs qua regelingen. Ik kan best begrijpen dat je niet op de dag zelf nog kaarten kan halen. Maar die stomme regel tot 12:00uur. Met buscombi ook nog te begrijpen, maar met autocombi's is het belachelijk.

Dit zijn de drukste weken van het jaar. Gistermiddag kon ik pas beslissen of ik optijd naar huis kon ja of de nee. En dit was ondanks de drukte dan toch mogelijk.
Als jij als de Schoot je bootje aan wal kan laten liggen prima. Maar niet iedereen heeft zo'n baan als jou.

Denk dat de politie en gemeente of de stad ook wel wil weten hoeveel auto's en supporters er definitief komen. Hangt niet alleen van bijvoorbeeld Heracles af.