Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Casual14

#1
Wedstrijden / Re: FC Emmen - SC Cambuur [6-10-17]
oktober 02, 2017, 19:37:50
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 01, 2017, 17:36:32


Uitvak bijna uitverkocht denk ik?

De voorraad van de tickets kun je in de online webshop zien. Geen idee of het betrouwbaar is....Buscombi iig nog 5 tickets, maar dat zal wel meer worden indien die bus vol zit.
#2
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 04, 2017, 14:21:11
Citaat van: Noordcambuur op september 03, 2017, 21:37:26
Ik hoop snel dat Rossi en de gebroeders kip straks minuten gaan maken en later van Deelen,Smeets en van der laan.

Kip mag nog wel even op de bank blijven....zit wat te vaak in de kroeg/club
#3
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
augustus 31, 2017, 13:31:41
Citaat van: Zuid1991 op augustus 30, 2017, 19:24:42
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Er kunnen nog wel mensen kaarten kopen voor de bussen hopelijk?

Twitter van Cambuur (2 uur geleden)

Inschrijven voor de awayday #VolCam kan nog steeds! Morgenmiddag om 12.00 uur sluit de inschrijving, dus kom snel langs in onze Fanshop!
#4
Loyalty punten
Voor het bezoeken van deze wedstrijd ontvang je 1 punt (Per wedstrijd ontvang je 1, 2 of 3 punten, afhankelijk van de afstand en het affiche. Hiermee krijg je bij wedstrijden met schaarste voorrang).
#5
Sterkte in de bus, ik pak de auto  8P
#6
Citaat van: Collingwood op april 17, 2017, 14:44:11
Bij mij werken ze in Google Chrome niet, maar in Internet Explorer wel.

Bedankt. Werkt bij mij nu ook  :proost
#7
Werken bij mij beide niet?
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 03, 2017, 19:23:28
Wie voor is mag zichzelf afvragen of die de cultuur rondom het voetbal/Cambuur begrijpt...Verdiep in de term AMF. Je wordt onder andere ook de meest gehate club in Nederland.
#9
Citaat van: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest

Zelfs voor Volendam uit voorrang? Beetje overdreven, al kan ik mij er wel in vinden.
#10
Aanwezig. Autocombi dus gas die kant op. Klein stukje rijden
#11
Wedstrijden / Re: Beker
december 12, 2016, 21:00:11
Citaat van: Nightmarelwd op december 12, 2016, 19:09:35

De rest zit op de andere tribunes.  :y

Zullen ongetwijfeld mensen plaatsnemen op de thuistribune. Voor mij geen enkel probleem, mits zij zich kunnen gedragen en niet als idioten gaan lopen juichen....
#12
Wedstrijden / Re: cambuur - jong Utrecht
december 09, 2016, 16:25:47
Totaal geen zin in deze pot....jong Utrecht, waar gaat het over  ;(
#13
Wedstrijden / Re: Emmen - Cambuur 18-11-2016
november 16, 2016, 20:08:39
Citaat van: Casuals-lwd op november 16, 2016, 15:50:24
lekker op het www zetten dan  :X

Degenen die voor sfeeracties zorgen, met name pyro, zullen dit nooit (op sommige doeken na) op het internet plaatsen dus rustig maar...
#14
Wedstrijden / Re: Emmen - Cambuur 18-11-2016
november 12, 2016, 16:06:45
Citaat van: ChantiSCC op november 11, 2016, 18:18:18
Gaat denk ik wel goedkomen, maar met 300 man ben je vocaal ook al de baas in Emmen.

Met 50 ook wel  :_schater
#15
Algemeen / Re: Stadionverboden
november 01, 2016, 13:42:54
hahaha nou ik wist de keuze wel met de winterstop in aanzicht w:)