Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

cambuur - jong Utrecht

Gestart door speculeter, december 05, 2016, 09:22:52

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Leeft wel deze wedstrijd  :_schater

Ikzelf heb nog niet echt een matchday gevoel  :X

ChantiSCC

Jong Utrecht speelde tegen FC Emmen erg goed, net als Jong Ajax hier de bal veel had zullen zij dat hier ook hebben denk ik. Technisch en voetballend vaardiger dan ons. Op fysiek moet je ze aftroeven en nu wel vol er op! Laat ze niet voetballen want dan word vanavond een deceptie van jewelste.

Collingwood

#17
Nouja, ik schat Jong Ajax (3e toen, nu zelfs 2e) wel vele malen hoger in dan Jong Utrecht (18e!) eerlijk gezegd.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo


ChantiSCC

Tuurlijk is Jong Ajax vele malen beter dan Jong FC Utrecht. Echter zitten die talenten wel bij FC Utrecht en trainen sommigen ook mee met het eerste. Het niveau van augustus en nu is niet te vergelijken bij die lui. Ze speelden vorige week FC Emmen finaal van de mat.. Dat hebben wij niet gedaan tegen Emmen. Maar natuurlijk helemaal gelijk heb je, dit moeten wel 3 (simpele) punten zijn. Je zult wel alles moeten geven en die lui geen ruimte geven.

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op december 09, 2016, 11:21:19
Tuurlijk is Jong Ajax vele malen beter dan Jong FC Utrecht. Echter zitten die talenten wel bij FC Utrecht en trainen sommigen ook mee met het eerste. Het niveau van augustus en nu is niet te vergelijken bij die lui. Ze speelden vorige week FC Emmen finaal van de mat.. Dat hebben wij niet gedaan tegen Emmen. Maar natuurlijk helemaal gelijk heb je, dit moeten wel 3 (simpele) punten zijn. Je zult wel alles moeten geven en die lui geen ruimte geven.
Op de zelfde wijze als jong Cambuur vanavond spelen.

ChantiSCC

Citaat van: Vlampiep op december 09, 2016, 11:56:57
Op de zelfde wijze als jong Cambuur vanavond spelen.

Heb ik niet gezien, hoe speelden ze?

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: ChantiSCC op december 09, 2016, 11:21:19
Tuurlijk is Jong Ajax vele malen beter dan Jong FC Utrecht. Echter zitten die talenten wel bij FC Utrecht en trainen sommigen ook mee met het eerste. Het niveau van augustus en nu is niet te vergelijken bij die lui. Ze speelden vorige week FC Emmen finaal van de mat.. Dat hebben wij niet gedaan tegen Emmen. Maar natuurlijk helemaal gelijk heb je, dit moeten wel 3 (simpele) punten zijn. Je zult wel alles moeten geven en die lui geen ruimte geven.

wij speelden uit tegen emmen en zei thuis nou ja in spakenburg maar maakt wel verschil.
jong utrecht is net als het 1e wel een team dat beter wordt gedurende het seizoen in tegen
stelling tot bij ons waar het nog steeds los zand is en vele wisselingen ziin

wiekie1969

Enige wat de ts uitkraamt is dat ze gas mutte geven, voor de rest komt er niks zinnigs uit.

We kieke al 2 jaar naar helemaal niks. 11e man, hou toch op.

Casual14

Totaal geen zin in deze pot....jong Utrecht, waar gaat het over  ;(

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Casual14 op december 09, 2016, 16:25:47
Totaal geen zin in deze pot....jong Utrecht, waar gaat het over  ;(

Zo zit ik hier dus ook...

666

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 09, 2016, 17:23:52
Zo zit ik hier dus ook...

Ik ook, maar de steun is er niet minder om. Toch hoop ik (Tegen beter weten in) dat ze de beloften uit de competitie halen. Liever met 3 ploegen minder dan competitievervalsing.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ChantiSCC

Gaat om ons eigen ploeg, niet om de tegenstander! Elke competitiewedstrijd is een belangrijke. Wel hoop ik dat ze de beloften idd er uit gooien, al gaat dit nooit gebeuren. Zie nog eerder gebeuren dat kleine clubjes failliet gaan en er nog meer beloftes bij komen  :_schater

papier

Jongens wat pakt Zeinstra weer een goede bal 1 op 1.