Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9

Gestart door oldehove, augustus 24, 2017, 14:43:15

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Tegen MVV is bijna iedereen wel weer inzetbaar, dan zullen Boerlage, El Baad, Houtkoop, Barto en Daniƫls niet allemaal meer in de basis staan.

GAE is ook niet lekker gestart, kan ook en leuk potje worden.

Josli

Daniels mist veel kansen. Maar veel erger was geweest als hij ze niet kreeg. Hij heeft een hele goede neus voor het juiste moment blijkbaar, maar mist het vertrouwen in de afronding. En hoe krijg je dat vertrouwen? Juist... laten staan. Ik heb hem op minimaal 15 doelpunten dit seizoen, als hij mag blijven staan. Ik maak me meer zorgen over de 0 kansen die Barto krijgt...

De Gast

Nou nou nou 15..

Een stuk of 7 zou al heel wat zijn

Noordcambuur

Ik hoop snel dat Rossi en de gebroeders kip straks minuten gaan maken en later van Deelen,Smeets en van der laan.

poelie-lwd

Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..

Schilder. Vd Laan is bijna fit.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter


poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 21:59:26
Zou vd Laan niet op 6 kunnen?

Geen idee maar ik weet wel dat Schilder onze beste 6 is.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

D.H.Skolten

Citaat van: papier op september 03, 2017, 13:24:00
Het zou mooi zijn als Vd Laan weer op niveau kan komen, en Schilder vervolgens kan doorschuiven naar het middenveld.
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?

Blijkbaar nog heel vaak, want hij wilde niet op linksback spelen. Middenveld geen probleem.


"Schilder was ook in beeld bij FC Den Bosch en FC Utrecht. De middenvelder wilde echter niet naar de Domstad, omdat trainer Erik ten Hag hem als linksback wilde halen. Schilder voelt er weinig voor om nog  langer op die positie te spelen. (FOX Sports)"
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?

Hij wilde niet op de linksback spelen (dat kon hij diverse ere divisie clubs), maar juist op het middenveld. Uit nood kwam hij centraal in de verdediging te staan, waar hij volgens mij tevreden mee was.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?

Citaat van: Collingwood op augustus 29, 2016, 18:51:59
Heeft aangegeven niet meer op linksback te willen spelen, dus verwacht hem op het middenveld naast Bakker als een soort spelmaker voor de defensie. Van de Streek blijft dan met de punt naar voren spelen.

Och nog een paar keer herhalen lijkt me voldoende
Henk, held, bedankt

D.H.Skolten

Pffff wat een belangrijke overwinning, geeft de burger weer moed! Maar ik heb vanaf het begin gezegd dat Dijkhuizen als trainer niet bij Cambuur past. ( ik hoop dat ik het fout heb) Hoe kun je bijvoorbeeld Kip op de bank zetten tegen Volendam? En waarom moet nou net Cambuur het hebben over een tussenjaar? Als Telstar of Emmen zo denken ok maar wij zijn verdomme Cambuur! Het lijkt wel of vele mensen genoegen nemen met deze onzin, ik denk dat wij 1 van de hoogste begrotingen hebben van de juup en dan ga je genoegen nemen met een ' tussenjaar'? Dat zou toch wel heel triest zijn.

D.H.Skolten

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 04, 2017, 00:47:42
Hij wilde niet op de linksback spelen (dat kon hij diverse ere divisie clubs), maar juist op het middenveld. Uit nood kwam hij centraal in de verdediging te staan, waar hij volgens mij tevreden mee was.
Dan heb ik het fout, heb altijd gedacht dat het om het middenveld ging. Maar dan heeft Cambuur tenminste weer een extra optie met v/d Laan als ie fit is. Ik vind Schilder de beste bij Cambuur. Zou Kip eventueel op 6 kunnen en v/d laan op links in de verdediging?

Bankzitter

#238
De 6 komt vaak in duels. Deze moet ook vaak de 2e bal veroveren als de tegenstander een lange bal speelt.
Het is ook de eerste schakel op het middenveld in de opbouw, zeker als er nooit een verdediger inschuift naar het middenveld. Boerlage is letterlijk en figuurlijk daarvoor nog te licht . Kip is ook te klein.

Schils is een prima voetballer maar die staat ook vaak te diep waardoor Boerlage komt te zwemmen. Ik zou dat omdraaien zodat Schils meer de duels uitvecht en in de opbouw betrokken wordt en Kip of Boerlage op 8 als lopende en creatieve middenvelder. Als vd Laan fit is, dan zou je Schilder kunnen doorschuiven. En anders Mannes maar weer een kans geven.

sunderland

Laat Skils maar mooi rennen en vliegen ik denk dat hij heel goed kan worden.vd laan zou Vlgns mij prima op 6 kunnen met zijn ervaring. Schilder ook maar zij moeten beide niet continu in de duels komen omdat ze dan zomaar geblesseerd zijn dat is zeker .