Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Utrecht - SC Cambuur 17 april 2017

Gestart door nannenijpscc, april 04, 2017, 11:33:26

Vorige topic - Volgende topic


sunderland


Casual14


Collingwood

Bij mij werken ze in Google Chrome niet, maar in Internet Explorer wel.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: denistel op april 17, 2017, 14:12:41
nee die kan het niet aan om in een leeg groot stadion te spelen daarvoor is
hij fysiek en mentaal niet goed genoeg en tissoudalli ook niet. pff die lui
spelen al1 met beloften dus gewoon dik winnen.
knap trouwens dat utrecht dat wel zo doet en niet zoals andere clubs 4
of 5 man uit de 1e selectie opsteld.
heb je dit inmiddels al 100 keer geschreven? Laat het eens los. Sipke zal dit vast wel goed doorgesproken hebben.

Net als in februari bv toen lilipaly zelf aangaf vermoeid te zijn, kunnen er ook nog andere redenen zijn.

Casual14

Citaat van: Collingwood op april 17, 2017, 14:44:11
Bij mij werken ze in Google Chrome niet, maar in Internet Explorer wel.

Bedankt. Werkt bij mij nu ook  :proost

Yellow Army

Area 58

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Uit een corner nog wel, moet niet gekker worden?

sunderland

Hoefdraad denkt weer dat ie niet mee hoeft te doen

Collingwood

We spelen nog niet indrukwekkend, maar staan wel verdiend voor. Bij vlagen zie je dat wij veel meer kwaliteit hebben. Snel de 0-2 maken dan is het gespeeld denk ik.

Monteiro staat weer als een kleine veldheer te spelen, Bakker is niet in beste doen. Hoefdraad vind ik trouwens prima, helpt het team met zijn balvastheid zeer vaak uit de brand.

Verder: wat een dramatische ambiance, het is net of je naar een oefenwedstrijd zit te kijken.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Je kon de eerste 10 minuten echt zien dat dit team mentaal niet klaar was voor een druk die deze ambiance met zich mee brengt.

Jezus wat een slappe hap...

Moeten wel scherp blijven anders prikken zij er nog eentje in  en heb je weer niks

Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

En dan volgend jaar Jong AZ erbij. Snel weg uit de Jupiler League.

Lore