Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur 18-11-2016

Gestart door Bernardo, november 03, 2016, 09:40:25

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

ChantiSCC


Zuid1991

270 nu.
Nog 130, en het uitvak is vol  |:)

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

denistel

en een paar honderd in de zakenclub :proost

ChantiSCC

Gaat denk ik wel goedkomen, maar met 300 man ben je vocaal ook al de baas in Emmen.

Casual14

Citaat van: ChantiSCC op november 11, 2016, 18:18:18
Gaat denk ik wel goedkomen, maar met 300 man ben je vocaal ook al de baas in Emmen.

Met 50 ook wel  :_schater

SCC-J

Citaat van: ChantiSCC op november 11, 2016, 18:18:18
Gaat denk ik wel goedkomen, maar met 300 man ben je vocaal ook al de baas in Emmen.
Eindhoven ook kleine 300 man waarvan meer dan de helft "keurig" zijn mond hield.

Nightmarelwd

Citaat van: Casual14 op november 12, 2016, 16:06:45
Met 50 ook wel  :_schater

Ze hebben tegenwoordig een leuke sfeergroep.

https://twitter.com/BF_Emmeng of http://www.brigata-fanatico.nl/

Iedere wedstrijd vrij reizen. Hebben een eigen bus voor de uitwedstrijden en een zelfgebouwd supportershome.

Voor dat je lacherig doet over een andere club. Het uitvak tijdens de thuiswedstrijd tegen Volendam was sfeervoller dan de 7000 eigen supporters twee weken geleden.  :y





MI-Sider for Life

Gasgeve

Citaat van: Casual14 op november 12, 2016, 16:06:45
Met 50 ook wel  :_schater
Doe je huiswerk op het gebied van supportersgroepen als je er een mening over hebt.

nikjeuh

Van die site:

CiteerFC Emmen – Cambuur Leeuwarden
Eindelijk. Een leuke ploeg op bezoek met een mooie aanhang. Dat betekent dus dat ook wij flink gas moeten gaan geven met elkaar!
Daarom verzamelen wij voor de wedstrijd in Crazy Times te Barger-Oosterveld, hebben we live muziek en sfeeracties. Wij hopen dat dit overslaat op de spelers van onze FC.
Wij gaan alles geven en hopen op een schitterende voetbalavond aan de Meerdijk!"


Dat wordt hopelijk een sfeervol avondje. Emmen uit is wel eens anders geweest. Leuk dat het daar van hun kant ook allemaal wat fanatieker wordt.
Tot vrijdag!!  :0= |:)

Zuid1991

Laten we wat positiever zijn: vol uitvakje is toch mooi!
En 7000 mensen elke thuiswedstrijd, en dat voor een ploeg in rechterrijtje.
Come om!  |:)

ChantiSCC

Citaat van: Nightmarelwd op november 12, 2016, 16:59:00
Ze hebben tegenwoordig een leuke sfeergroep.

https://twitter.com/BF_Emmeng of http://www.brigata-fanatico.nl/

Iedere wedstrijd vrij reizen. Hebben een eigen bus voor de uitwedstrijden en een zelfgebouwd supportershome.

Voor dat je lacherig doet over een andere club. Het uitvak tijdens de thuiswedstrijd tegen Volendam was sfeervoller dan de 7000 eigen supporters twee weken geleden.  :y

Nou nou.. heb ze 2x gehoord en vond ze maar stilletjes.

Casuals-lwd

Citaat van: SCC-J op november 12, 2016, 16:37:13
Eindhoven ook kleine 300 man waarvan meer dan de helft "keurig" zijn mond hield.
UltrasEindhovia ‏@UltrasEindhovia  30 okt.
Sfeer is vandaag in het uitvak. Vocaal de meerdere.. Qua aantallen scheelt het ook niet veel met het thuispubliek..

Casuals-lwd

Citaat van: Nightmarelwd op november 12, 2016, 16:59:00
Ze hebben tegenwoordig een leuke sfeergroep.

https://twitter.com/BF_Emmeng of http://www.brigata-fanatico.nl/

Iedere wedstrijd vrij reizen. Hebben een eigen bus voor de uitwedstrijden en een zelfgebouwd supportershome.

Voor dat je lacherig doet over een andere club. Het uitvak tijdens de thuiswedstrijd tegen Volendam was sfeervoller dan de 7000 eigen supporters twee weken geleden.  :y
Misschien in de war met een andere club? Niet vaak gehoord.