Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - RotterdamLeeuwarden

#1
Van alles en nog wat / Re: Koffietopic !
november 21, 2022, 09:56:46
Smakelijk Bakje  :koffie
#2
Wedstrijden / Re: MVV-Cambuur 11-10
oktober 11, 2019, 10:36:34
Aanwezig in Maastricht met 2.
#3
Van alles en nog wat / Re: Koffietopic !
juli 29, 2019, 22:52:51
Ben nooit weggeweest, post alleen niet zoveel meer.
Nu genietend van een glaasje wijn  :D
#4
Van alles en nog wat / Re: Koffietopic !
juli 29, 2019, 09:47:23
Smakelijk bakje  :koffie
#5
Wedstrijden / Re: MVV-SC Cambuur
december 23, 2018, 14:08:40
Aanwezig met 2 man !
#6
Algemeen / Re: Sfeer
mei 01, 2018, 22:25:48
Laat dan maar mooi in het sfeerhok liggen. Dan doe je het altijd goed  :zweep
#7
RotterdamLeeuwarden is aanwezig !
#8
Welkom !

Van de ene mooie club naar de andere mooie club.

RotterdamLeeuwarden.
#9
Dat wordt de middenmoot dus.
Strijd gaat tussen Cocu en Gio komend seizoen.

Wat een actie om Keizer daar hoofdtrainer te maken  :_schater :_schater
#10
Algemeen / Re: Financiƫn
mei 22, 2017, 10:38:41
Jeetje, en dit is 9 jaar niet opgemerkt ?
#11
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
mei 06, 2017, 12:37:48
uitgerekend nu...........

Gecondoleerd en veel sterkte aan iedereen die hem kent.

RotterdamLeeuwarden
#12
Citaat van: Nightmarelwd op april 28, 2017, 16:54:14
Zij moeten voor de winst voetballen. Dus komt er ruimte.

4-1

Goed gezien !
#13
Citaat van: Lore op april 21, 2017, 16:41:24
Ik dus ook niet!

Hier ook niet, en dan heb ik al jaaaaren een uitkaart. Zal wel aan m'n woonplaats liggen  :koffie
#14
Heel mooi, je ruikt haast de geschiedenis  |:)

Die onderste heb ik ook trouwens, ooit eens gekocht op de rommelmarkt.
#15
Prima wedstrijd gezien. Ook veel beter dan 30 september in Maastricht. Keurig !