Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - MVV vrijdag 24 februari

Gestart door Noordcambuur, februari 18, 2017, 10:53:39

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Prima wedstrijd gezien. Ook veel beter dan 30 september in Maastricht. Keurig !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Collingwood

Emil Visser‏@EmilVisserNL
Ron Elsen: "4-0 voor Cambuur is dik verdiend. Het niveau was te hoog om te bespelen. Dit hebben we dit seizoen nog niet meegemaakt." #cammvv
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

dik verdiende zege nu op naar de wedstrijd van het jaar.

hobbes

Citaat van: denistel op februari 24, 2017, 23:28:29
dik verdiende zege nu op naar de wedstrijd van het jaar.

Dan moeten we eerst van AZ winnen :P

mugel

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 24, 2017, 22:09:21
Ehh toch eennperiode volgens NOS? Prima trouwens die hotzone:)

Edit: inmiddels aangepast

Belachelijke gekunstelde regels dus.
Als ik het goed begrijp hadden we wel periodekampioen kunnen worden als jong-Ajax had verloren, maar was dat dan niet direct een ticket voor de playoffs..

OuweSkeve

Citaat van: mugel op februari 24, 2017, 23:52:11
Belachelijke gekunstelde regels dus.
Als ik het goed begrijp hadden we wel periodekampioen kunnen worden als jong-Ajax had verloren, maar was dat dan niet direct een ticket voor de playoffs..

Cambuur heeft het laten liggen tegen Fortuna en de Graafschap. Dan waren we nu gewoon periodekampioen.

Maar goed....Heerlijke pot gezien. Op naar volgende week.

denistel


Collingwood

Als we tegen Fortuna hadden gewonnen hadden we de periodetitel behaald. Achteraf toch duur (letterlijk, scheelt 50.000 euro) puntverlies.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

perfect moment om nu even aan te halen waar het fout is gegaan.
achteraf gelul.
achteraf heeft iedereen gelijk.

de focus moet nu toch liggen op de 4-0!
prima pot en een directe concurrent op zn plek gezet.
heerlijke avond gehad,de toekomst ziet er weer heel even rooskleurig uit.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Ik hef genoten . En ik mut toch even kwijt dat van delen een topper is die speelt als Droste in zijn beste tijd maar dan nog beter aan de bal .Topper

sunderland

Was een geweldige team wedst .  Veel druk gezet over het hele veld wat geweldig was om te zien. Tis achteraf gelul maar met dit team was je kampioen geworden want de klasse druipt er soms vanaf . We hebben mvv 70 min weggespeeld

Bolle

#86
Heeelijke pot tegen de nummer 5! Hadden niets te vertellen, ook al was hun spits (Beugelsdijk 2) vrij aardig...

Niet denken dat we kans maken donderdag; gelijk er vol bovenop! FORZA SCC!!  |:)

Yellow Army

Citaat van: sunderland op februari 25, 2017, 02:03:50
Ik hef genoten . En ik mut toch even kwijt dat van delen een topper is die speelt als Droste in zijn beste tijd maar dan nog beter aan de bal .Topper

V Deelen is beter dan Droste
Area 58

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2017, 16:03:30

Geen idee wat AZ gaat opleveren aangezien stadion nog lang niet vol zit.

Een finaleplek, dat levert AZ ons op.  :)
MI-Sider for Life

Noordcambuur

Een dik verdiende overwinning mooi voetbalavondje en een hele goede sfeeractie.