Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sc Cambuur-Eindhoven 28 april 2017

Gestart door de Kale, april 22, 2017, 10:08:46

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 28, 2017, 15:45:33
N'toko, vloet, je kent ze wel :thumbsup
oooh dan hoef ik niet te blijven na de wedstrijd?

Nightmarelwd

Zij moeten voor de winst voetballen. Dus komt er ruimte.

4-1
MI-Sider for Life

Zuid1991


Hendrikscc

Opstelling:

Zeinstra;
V Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman;
E. Bakker, Lilipaly, Monteiro;
Hoefdraad, Vd Streek, Tissoudali

Bank:
Nienhuis, Bos,
El Baad,
Boerlage, Noor, Mannes, Kip, Akhamrane,
Barto, Hemmen, Houtkoop

Geblesseerd: Boutzamar en Blackson.

Niet dat het veel uitmaakt, maar waarom zitten Djavan Anderson, Danny Bakker en Tyrone Conraad (bijna) niet meer op de bank terwijl er nog plek is?

Bankzitter

Waarschijnlijk om het groepsproces niet te verstoren of zoiets vaags. Maar voor de laatste wedstrijd had Anderson best ff erbij gemogen, voor zover ik weet heeft 'ie zich altijd wel positief opgesteld.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Nightmarelwd op april 28, 2017, 16:54:14
Zij moeten voor de winst voetballen. Dus komt er ruimte.

4-1

Goed gezien !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Collingwood

#36
Indrukwekkend hoe makkelijk we dit soort wedstrijden momenteel winnen. Eerste helft heer en meester en is de klus alweer geklaard. Tweede helft wat slordiger, maar nog steeds verreweg de betere ploeg. Als je wat scherper bent ga je richting de tien goals. Vond iedereen ook weer prima spelen, alleen Barto viel wat ongelukkig in.

Ben benieuwd wat we volgende week tegen Jong Ajax gaan laten zien, dat is eigenlijk een eredivisiewaardige tegenstander en dus een mooie opmaat naar de play-offs.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Vanavond was Ajax op volle oorlogssterkte omdat er geen competitie was. Volgende werk met EL en met competitie zal er wel weer een ander team staan.

Collingwood

Citaat van: hobbes op april 28, 2017, 22:58:34
Vanavond was Ajax op volle oorlogssterkte omdat er geen competitie was. Volgende werk met EL en met competitie zal er wel weer een ander team staan.

Zelfs zonder de mannen van het eerste vind ik ze een prima team hebben. Maar zag net inderdaad dat onder andere Tete en Neres meededen tegen VVV, dat scheelt uiteraard wel een slok op de borrel. Verder helemaal geen competitievervalsing, hoor...
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op april 28, 2017, 23:01:05
Zelfs zonder de mannen van het eerste vind ik ze een prima team hebben. Maar zag net inderdaad dat onder andere Tete en Neres meededen tegen VVV, dat scheelt uiteraard wel een slok op de borrel. Verder helemaal geen competitievervalsing, hoor...

Bah wat was Cambuur goed!!! Indrukwekkend gemakkelijk. Wat vonden de mannen elkaar gemakkelijk!!!

Yellow Army

Wat een 1e helft, met recht een galavoorstelling. Wat als we het hele seizoen zo hadden gespeeld. Wat als...
Area 58

Marc S

Citaat van: Yellow Army op april 28, 2017, 23:15:36
Wat een 1e helft, met recht een galavoorstelling. Wat als we het hele seizoen zo hadden gespeeld. Wat als...

Dan waren we vandaag misschien wel Kampioen geweest..

John Hiatt

Wat een geweldige eerste helft opnieuw. Weergaloos. 10-1 was een betere uitslag geweest.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

D.H.Skolten

Ik vind dat Cambuur de laatste tijd geweldig speelt en dat ze verdienen om te promoveren! Kom maar op met dkv.