Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV - SC Cambuur vrijdag 22 september

Gestart door Collingwood, september 18, 2017, 15:39:24

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Live op Fox (evenals Volendam-De Graafschap).
Kalmte alleen kan u redden.

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

PePe

Vrijdag mooi voor FOX!! (Cambuur ken beter deur ride naar Maastricht)

Collingwood

#3
Heel aardig ploegje dat MVV, als je het zo ziet tegen AZ. Ze staan ook niet voor niets 2e in de JL. Wordt wel even andere koek dan Helmond ben ik bang.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Ik denk dat deze weds gaat laten zien waar we staan dit seiz. Mvv hele goede ploeg zag ik.Als je deze wint gaan we eerste 3 spelen

dizzhead

Citaat van: sunderland op september 20, 2017, 13:44:41
Ik denk dat deze weds gaat laten zien waar we staan dit seiz. Mvv hele goede ploeg zag ik.Als je deze wint gaan we eerste 3 spelen

En als we hem verliezen kan Marinus oprotten, wordt het niks meer met ons clubke en zijn we volgend jaar failliet.  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: dizzhead op september 20, 2017, 14:45:11
En als we hem verliezen kan Marinus oprotten, wordt het niks meer met ons clubke en zijn we volgend jaar failliet.  :proost
Hoppaaaa :y
Henk, held, bedankt

PePe

MVV heeft Cambuur vorig seizoen uit de play-offs geknikkerd, we moeten iets recht zetten!!

Bankzitter

Na deze 2 speelrondes  maar eens kijken waar iedereen staat:
MVV-Cambuur
J PSV-N.E.C.

N.E.C. - MVV
Cambuur -RKC

Collingwood

Waarschijnlijk dezelfde opstelling als tegen Helmond, aldus de LC.

Gaat moeilijk worden. In verre uitwedstrijden hebben we het sowieso vaak lastig (al valt het dit seizoen mee) en MVV heeft een heel aardig ploegje. Op voorhand is een gelijkspel niet slecht, al weet je nooit hoe een wedstrijd precies gaat lopen. Halen we hier een punt of meer dan krijg je wat mij betreft écht een boost.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

zeker een serieuze test dit. zou prachtig zijn een 3e zege in een week maar
een punt zou ook goed zijn.

speculeter

Een punt in Maastricht en tegen rkc drie en we draaien mooi mee

denistel

thuis wordt het zelfs lastiger denk ik omdat je dan het spel moet maken
en de druk van het thuis publiek schijnt ook altijd mee te spelen. dan
zijn ze misschien bang om fouten te maken maar je moet altijd durven
te voetballen en acties maken als het met volle overtuiging is dan krijg
je echt wel de steun van het publiek.

Tukker

Citaat van: denistel op september 21, 2017, 17:47:18
thuis wordt het zelfs lastiger denk ik omdat je dan het spel moet maken
en de druk van het thuis publiek schijnt ook altijd mee te spelen
MVV maakt thuis het spel ook niet hoor. Die spelen gewoon thuis alles voor de pot en loeren op de counter en op spelhervattingen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Johan058...

Hoeveel mensen zitten er in Het uitvak vanavond?