Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Kunstgras

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 20, 2018, 13:46:40
Citaat van: Cambuur Culture
Gisteravond heeft Cambuur Culture een goed overleg gehad met KvC en M.I.-side. Uitkomst van dit overleg is dat wij vanavond een gezamenlijke brief aan wethouder Deinum aanbieden, die is gericht aan de gemeente Leeuwarden en de groep van investeerders (Jan Anker, BGDD en Wyckerveste). Naar wij begrijpen zullen de aanwezige supporters daarnaast worden toegesproken door burgemeester Ferd Crone.

Wij roepen nogmaals iedereen op om vanavond om 19.00 massaal naar het stadhuis aan het Hofplein te komen om te laten horen dat het stadion er moet gaan komen!
#2
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
maart 01, 2018, 14:57:29
Ik kom toevallig nog wel eens in een kroeg, dus ben redelijk bekend met de prijzen die daar worden gehanteerd.

De bierprijs is voor mij persoonlijk geen issue. Alleen moet je niet vergeten dat er ook genoeg mensen bij Cambuur komen die veel minder of bijna niets te besteden hebben. Daar hakt zo een prijsverhoging er gewoon flink in.
#3
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
februari 28, 2018, 13:14:27
De Kern van Cambuur is gewoon vrij om haar eigen bierprijs te bepalen. Zoals je het nu stelt lijkt het alsof de brouwerij de verkoopprijs bepaalt, wat gewoon niet het geval is.

Een biertje in de Cambuurbar kost (pas sinds kort) € 2,40. Daar krijg je dan wel een flesje voor. Het bier in het Hertje is nu omgerekend gewoon duurder dan bij een commerciële kroeg. Dit terwijl de kosten door de inzet van de vele trouwe vrijwilligers een stuk lager liggen voor de KvC.

Bier is in het Hertje altijd een stuk goedkoper geweest dan in de Cambuurbar. Waarom zou dit nu ineens anders moeten zijn?
#4
Algemeen / Re: Sfeer
mei 23, 2016, 20:20:22
Had je je aangemeld bij Cambuur Culture of bij KvC? Bij Cambuur Culture kunnen we altijd mensen gebruiken. Als je nog interesse hebt, stuur me even een pm.
#5
Dat is onzin. Kern van Cambuur is voor dit nieuwe supporterscollectief benaderd, maar ze hebben aangegeven zich hier niet bij aan te willen sluiten omdat ze nog bij het SBV zitten.

Het SBV is echter (mijns inziens) een aflopende zaak. Veel supportersclubs hebben dit collectief reeds verlaten. De supportersvereniging van Feyenoord is hier bijvoorbeeld onder meer vertrokken omdat het SBV voorstander was van een strengere voetbalwet. Ook Ajax neemt niet aan het SBV deel. Deze clubs zijn overigens wel beide aangesloten bij het nieuwe collectief, Supporterscollectief Nederland.
#6
Niet te geloven dat meerdere mensen een andere club een faillissement toewensen. Doe even normaal zeg..
#7
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 09, 2016, 18:25:02
Citaat van: Len Cantello op februari 09, 2016, 16:20:32
Henk stapt zelf op, maar die dwaas van een Ard de Graaf heeft het over een financiële afwikkeling.... Conclusie, Henk is een gentleman. Hij is volgens mij gewoonweg ontslagen door ons onvolprezen Zwolse kliekje.... En brengt het in de pers als zelf opstappen. In het clubbelang, zoals men dat noemt.

Henk, bedankt. Je past in het rijtje illustere namen Bens, Korbach, Baan en Berger.

|:) Held! |:)

Dit inderdaad.

Henk de Jong is helemaal niet zelf opgestapt. Waarom zou Cambuur hem dan nog een zak geld meegeven? Omdat het zo een aardige vent is? Dat bestaat gewoon niet. Er is gewoon geen andere conclusie mogelijk dat Henk de Jong is ontslagen.

Henk de Jong is de meest succesvolle trainer die Cambuur gekend heeft. Held inderdaad!
#8
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
februari 07, 2016, 10:09:38
Door de driehoek. Net als bus- en autocombi's. Ik heb inderdaad ook het idee dat hier vanuit Leeuwarden op wordt aangestuurd (hoeft niet Cambuur zelf te zijn, politie Leeuwarden kan ook) maar dit valt niet hard te maken.
#9
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
februari 07, 2016, 10:04:46
Citaat van: zeewolde op februari 06, 2016, 22:44:58
Heren van cc, mooi magazine. Wel een vraagje: bij het onderzoek over uitwedstrijden mis ik 1 puntje. De 9 persoonsbusjes. Is dit allleen bij cambuur niet toegestaan of hebben meer clubs dat probleem?

Reden dat het busjesverbod niet in het onderzoek is opgenomen is omdat dit in principe niet door de club zelf wordt opgelegd, maar door de te bezoeken gemeente. De overige onderzochte punten is echter allemaal clubbeleid.
#10
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 31, 2016, 02:42:39
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2016, 20:06:56
:O

Wat ben jij een vervelend figuur.

Drie punten vandaag. Gas geven! |:)
#11
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
januari 29, 2016, 22:34:10
Citaat van: cambuurculture.nlLancering Cambuur Culture Magazine #1



Morgen na de laatste training voor de derby wordt de eerste editie van het 'Cambuur Culture Magazine' uitgedeeld!

In dit magazine natuurlijk de nodige aandacht voor de derby van aankomende zondag. Daarnaast ook aandacht voor het (supporters)beleid van onze club. Cambuur Culture heeft verder voor de eerste uitgave van het 'Cambuur Culture Magazine' enkele grote namen weten te strikken. Zo hebben wij een interview mogen houden met levende legende en oud Cambuurtrainer Leo Beenhakker. Daarnaast hebben wij Wilfred Genee bereid gevonden een column te schrijven over zíjn club, Cambuur.

De eerste editie van het 'Cambuur Culture Magazine' wordt kosteloos verspreid. Het is de bedoeling dat een volgende editie van ons magazine exclusief aan onze leden wordt verstrekt.

Bent u nog geen lid en draagt u Cambuur een warm hart toe? Lid worden kan via onze website: www.cambuurculture.nl/word-lid/ Als lid steunt u bovendien onze sfeeracties, zoals bijvoorbeeld onze vuurwerkactie van morgen en onze sfeeractie van zondag.
#12
Algemeen / Re: Stop Beloften teams
augustus 26, 2015, 11:28:38
Getekend! En dat zou iedereen hier moeten doen. Als er niets veranderd dan speelt ook onze eigen club namelijk vroeg of laat tegen belofteteams!
#13
Algemeen / Re: Stadionverboden
augustus 26, 2015, 11:27:08
Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38
Geloof me, Van der Belt heeft ooit in Emmen tegen me gezegd "dit maakt Cambuur uniek in Nederland" doelend op dat Cambuur supporter zich niet tegen laten houden door burgelijke regels en belachelijke combi's. Hier doelde hij met name op de vele supporter buitem de combi in Doetinchem en Emmen.

Voor de buhne vindt de BVO het imago van een volksclub met een fanatieke aanhang erg mooi ja. Mooie woorden zeggen mij alleen helemaal niets. Zeker als hier geen daden (een beter supportersbeleid) tegenover staan.

Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38Smid en De Graaf willen er juist een koffieclub van maken.
Vd Belt probeerde juist zoveel vrijheid te creëren en heeft in enkele gevallen zelfs supporters de hand boven het hoofd gehouden. Waar hij op veel weerstand van Smid, Vellinga en de Graaf kon rekenen.

Verder ga ik er op dit moment niet op in ;)

Volgens mijn bronnen had Van den Belt maar weinig op met (fanatieke) supporters. Ook mijn eigen ervaringen zijn anders, maar ook ik ga hier niet verder over uitwijden.
#14
Algemeen / Re: Stadionverboden
augustus 25, 2015, 01:49:33
Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 21:35:40
Binnen de club zit tegenwoordig niemand die feeling heeft met het fanatisme van de supporters.
Gerald vd Belt die had vaak begrip voor zaken zoals ze gingen.

Je hebt al redelijk wat zinnige dingen geroepen, maar waar je dit vandaan haalt is me een raadsel..  :_schater
#15
Algemeen / Re: Stadionverboden
augustus 21, 2015, 11:58:53
Citaat van: John Hiatt op augustus 20, 2015, 22:02:33
Elk sv is in principe individueel. Als zo'n commissie makkelijk gegeven Sv's terugdraait, zal de club zich toch achter de oren krabben.

Niet helemaal mee eens. De CSC draait makkelijk gegeven sv's helemaal niet terug. Wanneer de BVO voor een klein vergrijp een sv uitdeelt is deze volgens de regels namelijk gewoon 'terecht' opgelegd.

De BVO heeft afgelopen zondag onder andere een stadionverbod uitgedeeld aan een supporter die een vuurtje gaf aan een supporter die hiermee een rookpotje aanstak.. Ik mag hopen dat dit stadionverbod per direct wordt teruggedraaid, want dit slaat natuurlijk nergens op. Mocht deze supporter beroep aantekenen bij de CSC dan verwacht ik dat dit stadionverbod wel wordt ingetrokken, alleen ben je dan wel weer twee tot drie maanden kwijt voordat het zover is.