Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Kunstgras op februari 28, 2018, 13:14:27
De Kern van Cambuur is gewoon vrij om haar eigen bierprijs te bepalen. Zoals je het nu stelt lijkt het alsof de brouwerij de verkoopprijs bepaalt, wat gewoon niet het geval is.

Een biertje in de Cambuurbar kost (pas sinds kort) € 2,40. Daar krijg je dan wel een flesje voor. Het bier in het Hertje is nu omgerekend gewoon duurder dan bij een commerciële kroeg. Dit terwijl de kosten door de inzet van de vele trouwe vrijwilligers een stuk lager liggen voor de KvC.

Bier is in het Hertje altijd een stuk goedkoper geweest dan in de Cambuurbar. Waarom zou dit nu ineens anders moeten zijn?

Ik ken zat kroegen waar het duurder is, misschien is het bier in de Cambuurbar gewoon erg goedkoop. Of is dat ook duur? Want bij de Jumbo zijn die flesjes nog goedkoper....... zo lang het een marktconforme prijs is, en dat is het nog steeds, vind ik het allemaal prima. Ik heb ook absoluut niet het idee dat de KvC eenieder hier op kosten gaat jagen, kom zeg. Wees blij dat die gasten er, vrijwillig!, staan om ons van drankjes te voorzien. Niets dan hulde. Ik hoop dat die 30 cent ook een leuk uitje voor hen oplevert.

Mijn voorstel:
Biertjes halve prijs, en toiletbezoek euro per keer, 5 euro voor onbeperkt plassen.

Kunstgras

Ik kom toevallig nog wel eens in een kroeg, dus ben redelijk bekend met de prijzen die daar worden gehanteerd.

De bierprijs is voor mij persoonlijk geen issue. Alleen moet je niet vergeten dat er ook genoeg mensen bij Cambuur komen die veel minder of bijna niets te besteden hebben. Daar hakt zo een prijsverhoging er gewoon flink in.

gewoon een fan

Citaat van: Kunstgras op maart 01, 2018, 14:57:29
Ik kom toevallig nog wel eens in een kroeg, dus ben redelijk bekend met de prijzen die daar worden gehanteerd.

Alleen moet je niet vergeten dat er ook genoeg mensen bij Cambuur komen die veel minder of bijna niets te besteden hebben. Daar hakt zo een prijsverhoging er gewoon flink in.
Als iemand zo weinig te besteden heeft dat deze stijging een probleem is dan is het helemaal niet verstandig om het weinige geld hier aan uit te geven er zijn belangrijkere zaken waar het geld voor gebruikt kan worden lijkt mij  :proost

zeewolde

Ben wel benieuwd naar verslag van vanavond. En dan vooral het verhaal over de voetbalpyramide en de jong teams.

Hopelijk gaat Cambuur net als GAE meer ageren tegen de jong teams in de jupiler.

Montana


PePe

Citaat van: Montana op maart 21, 2018, 09:29:51
Wie heeft een verslag gemaakt?

Was er gisteren wel iemand van de Kern van Cambuur aanwezig?

zeewolde

Was er iemand van dit prachtige forum aanwezig?

Noordcambuur

Gisteravond even op bedijvencontactdagen geweest wat Bin ik trots op Mien clubje zo mooi en druk op het cambuurplein met veel sponsoren/spelers en heel veel mensen.

Montana

Citaat van: PePe op maart 21, 2018, 10:08:43
Was er gisteren wel iemand van de Kern van Cambuur aanwezig?

Jazeker

Stanley

Citaat van: Montana op maart 21, 2018, 09:29:51
Wie heeft een verslag gemaakt?
Kennelijk weinig interessants verteld op de supportersavond? Ik kon helaas niet aanwezig zijn

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wel vreemd dat er hier nog geen enkele reactie is gekomen.  :X
Henk, held, bedankt

reisbureau

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2018, 15:22:46
Wel vreemd dat er hier nog geen enkele reactie is gekomen.  :X

Komt binnenkort nieuw Hertje uit. Zal vast daar wel verslag in staan.

Montana

Citaat van: reisbureau op maart 23, 2018, 16:50:26
Komt binnenkort nieuw Hertje uit. Zal vast daar wel verslag in staan.

Dat heb ik ook vernomen;)

Overigens was deze avond enkel georganiseerd door de BVO.

DayDreamer

Ik hoor werkelijk niemand over deze avond, zo bijzonder zal het allemaal wel niet zijn geweest dus. Dat is dus ook precies zoals ik het van mensen heb gehoord die er waren, weer zo'n net niet avond. Laatste forumavond was voor mij voorlopig de laatste, helemaal als die pannenkoek weer het woord mag doen.

KernvanCambuur