Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J


Kunstgras

Citaat van: cambuurculture.nlLancering Cambuur Culture Magazine #1



Morgen na de laatste training voor de derby wordt de eerste editie van het 'Cambuur Culture Magazine' uitgedeeld!

In dit magazine natuurlijk de nodige aandacht voor de derby van aankomende zondag. Daarnaast ook aandacht voor het (supporters)beleid van onze club. Cambuur Culture heeft verder voor de eerste uitgave van het 'Cambuur Culture Magazine' enkele grote namen weten te strikken. Zo hebben wij een interview mogen houden met levende legende en oud Cambuurtrainer Leo Beenhakker. Daarnaast hebben wij Wilfred Genee bereid gevonden een column te schrijven over zíjn club, Cambuur.

De eerste editie van het 'Cambuur Culture Magazine' wordt kosteloos verspreid. Het is de bedoeling dat een volgende editie van ons magazine exclusief aan onze leden wordt verstrekt.

Bent u nog geen lid en draagt u Cambuur een warm hart toe? Lid worden kan via onze website: www.cambuurculture.nl/word-lid/ Als lid steunt u bovendien onze sfeeracties, zoals bijvoorbeeld onze vuurwerkactie van morgen en onze sfeeractie van zondag.

Viper


Galdiano

#1068
Ben benieuwd! Eerste indruk is goed!!

Goed iniatief, ga zo door  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken


fred


Destroyer

Mooi man dat nieuwe magazine  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Wat een pracht CC magazine! Hulde, hulde!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt


SCC-J

Bedankt allen voor de positieve reacties! In de Cambuurbar liggen nog een aantal magazines.

666

Citaat van: SCC-J op januari 30, 2016, 13:53:37
Bedankt allen voor de positieve reacties! In de Cambuurbar liggen nog een aantal magazines.

Komt het magazine ook digitaal beschikbaar?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Casuals-lwd

Citaat van: SCC-J op januari 30, 2016, 13:53:37
Bedankt allen voor de positieve reacties! In de Cambuurbar liggen nog een aantal magazines.
Hier staat tenminste niet 90% reclame in  _O_

mscc

Mooi magazine, ziet er goed uit.

Ik mis wel de moppenrubriek!

Bernardo


Lore

Wat een artikel over Bijker! Strak geschreven!