Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Culture

#1140
Op zaterdag 16 september organiseert Cambuur Culture een groot supportersfeest in de Neushoorn.

Wie van dit forum komen ook?

Tickets zijn verkrijgbaar in onze webshop:
http://webshop.cambuurculture.nl/

Ook kunnen er op de volgende dagen tickets worden gekocht:
- vrijdag 11 augustus NA de oefenwedstrijd SC Cambuur - Helmond Sport in Café Cambuur om +/- 20:45 uur
- vrijdag 18 augustus VOOR SC Cambuur - Jong Ajax in Café Cambuur vanaf 19:00 uur
- vrijdag 8 september VOOR en Na SC Cambuur - Jong FC Utrecht in Café Cambuur vanaf 19:00 uur en om +/- 21.45 uur

Houd voor de laatste informatie onze Facebook in de gaten en geef aan dat je naar het supportersfeest 'gaat'.


SCCdrachten

Hatsa, goed regelt CC. Nu iedereen nog een kaartje kopen en dan maken we er een knallend geel blauw feest van  :proost

Bolle

Complimenten voor Cambuur Culture!  _O_

Wat een grandioos avondje en wat een puik feest hebben jullie uit de grond gestampt; trots!

Een ieder die niet is geweest: jullie hebben n fantastische avond gemist!


Viper

Mooie editie van Cambuur Culture Magazine. Ga zo door!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op december 31, 2017, 12:54:50
Mooie editie van Cambuur Culture Magazine. Ga zo door!
Vooral mooi gedicht over de uitschakeling
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik kreeg vandaag een mooi magazine van CC binnen. Erg leuk, maar ik zag dat dit de versie van oktober was. Hoe vaak komt dat blad eigenlijk uit. En hebben de geachte heren nog net voor kerst aan de 'buitenlanders' gedacht, of is dit een fout in de opdruk?  :D
Henk, held, bedankt

SCC-J

Dat is indd een foutje in de opdruk had natuurlijk nummer 4 moeten zijn en de maand december.

Veel leesplezier!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op december 22, 2018, 09:57:51
Dat is indd een foutje in de opdruk had natuurlijk nummer 4 moeten zijn en de maand december.

Veel leesplezier!
thx dus komt 4 x uit per jaar, leuk
Henk, held, bedankt

SCC-J

Voorlopig proberen we 2x per seizoen.

Dit betreft de 4e editie die is uitgegeven.