Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 68

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

PePe

De Jong kent zwakte van DKV: Dat gaat Cambuur in de kaart spelen.

R-member

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2016, 19:28:18
Als je het interview met Ard de Graaf luistert bij OF, dan wordt hem de vraag gesteld of het vuurwerk afgestoken mocht worden (of iets in die richting).
http://www.omropfryslan.nl/nijs/steward-cambuur-ferwune-troch-fjoerwurkbom-sfearaksje
vanaf 00:36-00:56 Daarin zegt hij: Nee, vuurwerk is niet de bedoeling, maar fakkels horen er bij.

Dan heb ik me vergist! Het is en blijft een belachelijke taal!
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Cambuur Groningen

Citaat van: R-member op januari 30, 2016, 19:59:58
Dan heb ik me vergist! Het is en blijft een belachelijke taal!
:O

Geelblauwstiens

#498
Al die oproepen om in de twaalfde minuut te klappen.
Lijkt me waardiger om dit in de twaalfde minuut vóór de wedstrijd te doen ( klok telt af) dan geef je een duidelijk signaal af en kunnen we het afsluiten en nooit weer vergeten.
Vervolgens positief naar voren in wedstrijd. Of zie ik t verkeerd? D'r op klappen....

legeips


legeips

Citaat van: Len Cantello op januari 30, 2016, 19:14:11
De persoon die dat gebaar moet maken zit vast. Ik voel me niet verantwoordelijk voor de acties van die bommengooier.

Ik zie dit los van de dader.. Het is een gebaar naar de vrouwelijke steward en dat wij als Cambuur ons distantiëren van deze ontzettend domme 1 mans actie..

Om mij gaan ze met de pet rond en overspoelen ze haar met kaartjes en bloemen.. Maar negeren is in mijn optiek misplaatst.

ChantiSCC

Mochten we achter komen met zn allen vocaal blijven steunen!! Laten ff zien wie de beste en trouwste supporters heeft :D

Ronnie tng

12e minuut klappen voor zoiets tijdens een derby is zwaaaaaaaar overdreven, hoe triest het ook is.

SCC-J

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2016, 22:50:24
12e minuut klappen voor zoiets tijdens een derby is zwaaaaaaaar overdreven, hoe triest het ook is.
Eens!

R-member

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2016, 22:50:24
12e minuut klappen voor zoiets tijdens een derby is zwaaaaaaaar overdreven, hoe triest het ook is.

:thumbsup

No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Hirsch

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 30, 2016, 20:08:18
Al die oproepen om in de twaalfde minuut te klappen.
Lijkt me waardiger om dit in de twaalfde minuut vóór de wedstrijd te doen ( klok telt af) dan geef je een duidelijk signaal af en kunnen we het afsluiten en nooit weer vergeten.
Vervolgens positief naar voren in wedstrijd. Of zie ik t verkeerd? D'r op klappen....

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2016, 22:50:24
12e minuut klappen voor zoiets tijdens een derby is zwaaaaaaaar overdreven, hoe triest het ook is.

Zo denk ik er ook over. We moeten het negatieve voor de wedstrijd afsluiten en vol op de derby focussen. Respect moet er zijn, maar dit leidt alleen af en zal de sfeer niet ten goede komen.

Bijna matchday|:)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Viper


ChantiSCC