Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Ameland

#1
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:28:33
Mijn tere zieltje kan wel een andere mening hebben, maar uitgescholden worden voor mongool en weet ik wat dan vind ik het wel prima.
#2
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.
#3
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:23:47
Citaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 14:20:50

Roepen over degradatie is de grootste onzin, we staan keurig boven de streep. Pak je de komende twee thuiswedstrijden zes punten is er niks aan de hand, en je krijgt ook nog ADO en RKC thuis.
Want Ado en Rkc hebben we bij voorbaat gewonnen? Met deze instelling win je niets, en helemaal niet met spelers uit vorm als Hemmen en Boxel.
Lukoki viel vandaag niet eens tegen. en Manu een geweldenaar, daar maar aan vasthouden dan.
#4
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:17:53
Citaat van: Eewal op februari 09, 2014, 14:16:16
flikker toch op vent
Hou dien vreet juh, dou reageerst hele wedstrijd niet op t spel en vervolgens krijgen we em tegen en reageerst weer op mij. donderstraal een end heen.
Zon waardeloze instelling de 2e helft in gaan met dezelfde slappe spits en vervolgens ook nog die blinde van Boxel erin.... nee de TS doet t super hoor geweldig.
#5
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:14:54
DEGRADATIE!!! TS BEDANKT!!!!!!
#6
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:14:16
LODEWEGES BEDANKT!!! NU OPROTTEN MET VANBOXELL en HEMMEN
#7
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:13:51
GODVERDOMME MAN, blief nou erbij met de kop KLOOTZAKKEBN
#8
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:07:15
Wat doet van Boxel nou.... LODEWEGES BEDANKT! en Nienhuus blief nou eens op je lijn man.
#9
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:06:11
Dit gaat zometeen mis.
#10
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:03:57
GODVERDOMME wat doet die Ritzmaier nou in de counter..... gewoon doorpassen man
En dan ook nog van Boxel erin,... nou shooting gallery.
#11
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:02:51
Nienhuis ook weer zwak bij die trap van afstand, reactie = nul.
Lange bal komt niet aan en t voetbal is er totaal uit.
#12
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 14:00:55
Laat ze nou verdomme niet schieten man.
#13
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 13:53:11
Meteen gevaarlijk! Genot
#14
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 13:51:59
Eindelijk!
Blij dat Barto toch gebleven is want Hemmen is totaal uit vorm.
#15
Wedstrijden / Re: Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u
februari 09, 2014, 13:49:54
Snap niet waarom Hemmen blijft staan, heeft niets in de gaten van wat er rondom hem gebeurt. AUB Barto erin en SNEL voordat ze de 1-1 maken.