Mijn tere zieltje kan wel een andere mening hebben, maar uitgescholden worden voor mongool en weet ik wat dan vind ik het wel prima.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 14:20:50Want Ado en Rkc hebben we bij voorbaat gewonnen? Met deze instelling win je niets, en helemaal niet met spelers uit vorm als Hemmen en Boxel.
Roepen over degradatie is de grootste onzin, we staan keurig boven de streep. Pak je de komende twee thuiswedstrijden zes punten is er niks aan de hand, en je krijgt ook nog ADO en RKC thuis.
Citaat van: Eewal op februari 09, 2014, 14:16:16Hou dien vreet juh, dou reageerst hele wedstrijd niet op t spel en vervolgens krijgen we em tegen en reageerst weer op mij. donderstraal een end heen.
flikker toch op vent