Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u

Gestart door TM, januari 29, 2014, 10:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen


Treb

Weer een standaardsituatie... zucht..  :zucht

lunnie

Het is gewoon zwaar klote als je zo lang die 0 vast houdt dat het dan in de 89e minuut gebeurd. skijt zooi

AL

Wat een wanvertoning!
Met veel geluk een punt, maar o o o wat speel je de 2e helft slecht zeg!
Sorry maar zo ga je er rechtstreeks uit, blijkbaar kunnen we niet beter.

Cambuur058


Collingwood

Bah, net niet vol kunnen houden. Had beide kanten op gekund, bij beide goals genoeg kansen. We hadden gewoon 0-2 moeten maken.

Neem aan dat Van Boxel erin kwam omdat Van der Laan last van de enkel had.

Roepen over degradatie is de grootste onzin, we staan keurig boven de streep. Pak je de komende twee thuiswedstrijden zes punten is er niks aan de hand, en je krijgt ook nog ADO en RKC thuis.
Kalmte alleen kan u redden.

nepomuk

Jammer  maar gezien de tweede helft wel verdiend van Heracles.

kgscc

Bij 1-1 staat van Boxel goed en vervolgens loopt hij naar de buitenkant en kopt zijn tegenstander binnen.

Maar weer maken we het zelf niet af en geven we de tegenstander de kans het wel af te maken.

Cambuur058

Citaat van: Treb op februari 09, 2014, 14:19:08
Weer een standaardsituatie... zucht..  :zucht
We hebben 122 corners tegen gekregen man.. GELUK dat we één puntje mee hebben.

Eewal

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 14:20:50
Bah, net niet vol kunnen houden. Had beide kanten op gekund, bij beide goals genoeg kansen. We hadden gewoon 0-2 moeten maken.

Neem aan dat Van Boxel erin kwam omdat Van der Laan last van de enkel had.

Roepen over degradatie is de grootste onzin, we staan keurig boven de streep. Pak je de komende twee thuiswedstrijden zes punten is er niks aan de hand, en je krijgt ook nog ADO en RKC thuis.

Prima reactie. Zo is het maar net.

Wat een mongolen hier op het forum, bah!


zeewolde

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:14:16
LODEWEGES BEDANKT!!! NU OPROTTEN MET VANBOXELL en HEMMEN

Ook na zo'n kutwedstrijd slaat dit nergens op. Blijf lekker op je eiland en hou je bek :(

Cambuur058

Citaat van: Eewal op februari 09, 2014, 14:22:21
Prima reactie. Zo is het maar net.

Wat een mongolen hier op het forum, bah!
je kan ook rustig doen vent

Ameland

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 14:20:50

Roepen over degradatie is de grootste onzin, we staan keurig boven de streep. Pak je de komende twee thuiswedstrijden zes punten is er niks aan de hand, en je krijgt ook nog ADO en RKC thuis.
Want Ado en Rkc hebben we bij voorbaat gewonnen? Met deze instelling win je niets, en helemaal niet met spelers uit vorm als Hemmen en Boxel.
Lukoki viel vandaag niet eens tegen. en Manu een geweldenaar, daar maar aan vasthouden dan.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Cambuur Groningen

Wat een zeikerds hier toch over degradatie. Het zal de emotie zijn... Ik heb ook ongelovelijk de P in, maar we gaan het echt wel redden hoor. Het is alleen doodzonde dat ze het niet volwassen uit kunnen spelen, paar keer een goede counterkans onnozel om zeep geholpen, staat tegenover dat Heracles ook 2 keer de lat raakt en kansen mist die ik er nog in pies. Op naar PEC en Roda. 6 punten in de knip.