Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u

Gestart door TM, januari 29, 2014, 10:41:49

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 14:12:39
Ja laptop opgeborgen en nu op mobiel.... Moet zo werken
Oke. Nog een minuut of 4.
Nu 1-1  :(

Ameland

LODEWEGES BEDANKT!!! NU OPROTTEN MET VANBOXELL en HEMMEN
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

lunnie

smerige smerige smerige tering zooi. Slappe zooi

Unknown


AL

Zat er aan te komen!
Degradatiekandidaat nummer 1!

Cambuur Groningen


Ameland

I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Scc01

Lekker ritzmaier nergens voor nodig

Eewal


dizzhead

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:14:54
DEGRADATIE!!! TS BEDANKT!!!!!!
zet dien capslock even uit juh. Stemmingmaker.

legeips

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:14:54
DEGRADATIE!!! TS BEDANKT!!!!!! ;(

EENS.. WAT EEN KUT WEEK..

Van Boxtel ;(... Heb je hem gezien bij de goal van heracles..

Ik was na woensdag goed ziek... Maar ben zo ziek ik van deze nederlaag ben..

Ameland

Citaat van: Eewal op februari 09, 2014, 14:16:16
flikker toch op vent
Hou dien vreet juh, dou reageerst hele wedstrijd niet op t spel en vervolgens krijgen we em tegen en reageerst weer op mij. donderstraal een end heen.
Zon waardeloze instelling de 2e helft in gaan met dezelfde slappe spits en vervolgens ook nog die blinde van Boxel erin.... nee de TS doet t super hoor geweldig.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Unknown

Wij moeten het dus echt van thuis wedstrijden hebben. Maar daarmee redden we het misschien ook niet. Echt, word hier gek Van!

kgscc


dennisw8