Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u

Gestart door TM, januari 29, 2014, 10:41:49

Vorige topic - Volgende topic

TM

Weet iemand al of dit een autocombi wordt?? Belangrijke wedstrijd! Wel kut dat deze wedstrijd al om half 1 gespeeld wordt.

CiteerDeze wedstrijd is een verplichte autocombi, waar tevens een buscombi voor ingezet kan worden
(bij voldoende belangstelling)
Er is parkeerruimte voor 5 taxibusjes (vol is vol) en maximaal 75 personenauto's beschikbaar.
Inschrijven kan vanaf maandag 3 februari 10.30 uur tot uiterlijk vrijdag 7 februari 12 uur

Prijs voor een omwisselbiljet autocombi is € 20,- en voor de bus € 35,- (leden KvC € 30,-)
Omwisselen omwisselbiljet autocombi vanaf 9.30 uur hoofdingang Cambuurstadion.
Parkeren in de zone gastenvak bij het stadion van Heracles.

De bus vertrekt om 9 uur bij de hoofdingang Cambuurstadion, u dient om 8.45 uur aanwezig te zijn.''

Lwdscc

Zal door het gedoe in de thuiswedstrijd wel een buscombi worden  :O

TM

Met de wedstrijd hier in Leeuwarden hebben die Heracles supporters alleen voor onrust gezorgd toch? Er zijn in ieder geval toen zo'n 20 man van Heracles gepakt. Zou wel frappant zijn als ze ons daarvoor straffen.

666

Citaat van: TM op januari 29, 2014, 10:53:34
Met de wedstrijd hier in Leeuwarden hebben die Heracles supporters alleen voor onrust gezorgd toch? Er zijn in ieder geval toen zo'n 20 man van Heracles gepakt. Zou wel frappant zijn als ze ons daarvoor straffen.

Wij zijn Cambuur... (dus zal wel een Buscombi worden)

Volgens mij hebben ze daar behoorlijk wat parkeerruimte voor de uitsupporters (auto). Laten we hopen dat het voor onze supporters een autocombi wordt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sccweestwel

Citaat van: 666 op januari 29, 2014, 10:57:35
Wij zijn Cambuur... (dus zal wel een Buscombi worden)

Volgens mij hebben ze daar behoorlijk wat parkeerruimte voor de uitsupporters (auto). Laten we hopen dat het voor onze supporters een autocombi wordt.

Fc Groningen had dit jaar een vol uitvak, Allemaal met de autocombi !

pvanbuijtene

Iedereen heeft daarheen een autocombi.....

666

Citaat van: sccweestwel op januari 29, 2014, 11:08:19
Fc Groningen had dit jaar een vol uitvak, Allemaal met de autocombi !

Dat zou mooi zijn.... ik hoop het van harte.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sccweestwel

Citaat van: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 11:09:11
Iedereen heeft daarheen een autocombi.....

ga er maar vanuit dat  wij dat dan niet hebben !

pvanbuijtene

Citaat van: sccweestwel op januari 29, 2014, 11:08:19
Fc Groningen had dit jaar een vol uitvak, Allemaal met de autocombi !
volgens mij hadden ze zelfs kaartje omwisselen bij uitvak..
.

Daddy T.

Reken ook op autocombi. Schijnen 500-600 plaatsen te zijn in uitvak, auto's kun je onder de hele lange zijde kwijt. Tien jaar geleden werd je daar met gratis koffie en broodjes verwelkomt, en dat voor 6 euro entree.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

sccweestwel

Citaat van: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 11:22:21
volgens mij hadden ze zelfs kaartje omwisselen bij uitvak..
.

klopt, hadden ze bij nac ook. Dit komt omdat groningen heel soepel is met hen eigen uitvak, als je aangeeft dat er maar 1 vak nodig is ( 600 man) is het kaartje gratis.. ik woon op de grens van groningen en friesland en er wonen hier heel veel FCG supporters ! vandaar dat ik alles mee krijg

pvanbuijtene

Citaat van: TM op januari 29, 2014, 10:53:34
Met de wedstrijd hier in Leeuwarden hebben die Heracles supporters alleen voor onrust gezorgd toch? Er zijn in ieder geval toen zo'n 20 man van Heracles gepakt. Zou wel frappant zijn als ze ons daarvoor straffen.

Was dit niet de wedstrijd met de bankstel? En wat ik begrep waren er ook 8 van ons gepakt... verbeter me as ik fout zit...

Daddy T.

Citaat van: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 12:03:19
Was dit niet de wedstrijd met de bankstel? En wat ik begrep waren er ook 8 van ons gepakt... verbeter me as ik fout zit...

Nee, dat bankstel was tegen Groningen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Ronnie tng

Citaat van: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 12:03:19
Was dit niet de wedstrijd met de bankstel? En wat ik begrep waren er ook 8 van ons gepakt... verbeter me as ik fout zit...
:O

On topic, vol uitvak met de autocombi, dat kan prima

TM

Anderhalf uur rijden, zondag, directe concurrent. Ik verwacht een redelijk vol uitvak indien we er met de auto heen mogen.