Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u

Gestart door TM, januari 29, 2014, 10:41:49

Vorige topic - Volgende topic

sccleeuwarden

Er blijft ook altijd gezeur hier.... het begint er steeds meer op te lijken dat er smoesjes bedacht worden om niet te gaan. Als een potje bier met 50 cent omhoog gaat, hoor je niemand. Ook in uitwedstrijden zijn supporters belangrijk!!!!!!!!

Dokkumer

Mien,koffie werd wel 50 cent duurder :devil

Tukker

Citaat van: Eewal op januari 29, 2014, 18:51:03
je zit in verkeerde topic :)
Grrrrrrr kan dus blijkbaar de besten overkomen  :insane  :_spank

Was idd bedoeld voor FC Twente

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ForzaCambuur1

Citaat van: Tukker op januari 29, 2014, 21:29:59
Grrrrrrr kan dus blijkbaar de besten overkomen  :insane  :_spank

Was idd bedoeld voor FC Twente

Een Tukker zou het verschil toch moeten weten  :_spank

Drumfather SCC


0517

Uitverkopen die handel, iedereen mee!!!

0517

Neem aan dat er met psv thuis ook kaartverkoop is??

Casual14


marrumer

wij hebben vandaag onze kaarten gehaald. ik hoop dat er heel wat mee gaan!

michello

Ook aanwezig.  Woensdag ( kan dit ook na de match van PSV? ) of donderdag kaarten halen.
Eerste uitzege!  |:)

SCC-J


dit is mien club

Citaat van: Destroyer op januari 29, 2014, 20:09:00
Blijf je toch lekker thuis? Voor die vijf of tien euro extra die je nu betaald... Laat je toch wat anders staan.
Wat een dom gelul je, "blijf je lekker thuis"?

Is gewoon veel geld voor een auto combi.
Maar daar kan Cambuur in dit geval niks aan doen.

Ich bin da bei dus Present!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

IsmailvanEssen

Ik hoop dat er veel mensen gaan om onze jongens naar de overwinning te schreeuwen!

Dit is een belangrijke wedstrijd.. en moet onze eerste uit overwinning worden!!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Cambuur123


TM

Wij gaan met een busje richting Almelooooooo