Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u

Gestart door TM, januari 29, 2014, 10:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Ameland

GODVERDOMME wat doet die Ritzmaier nou in de counter..... gewoon doorpassen man
En dan ook nog van Boxel erin,... nou shooting gallery.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

lunnie


kgscc

Van Boxel voor Van der Laan. Beetje vreemd

Unknown

Holy Shit ritzmaier. Speel die bal meteen op manu. Slecht uitgespeeld.

Ameland

I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

kgscc

Citaat van: Unknown op februari 09, 2014, 14:04:59
Holy Shit ritzmaier. Speel die bal meteen op manu. Slecht uitgespeeld.
Zo'n techniek en dan gaat het nu juist fout in de aanname.

legeips

Citaat van: S(CC)upporter op februari 09, 2014, 11:30:05
Ik vind Bakker ook niet zo slecht als jij doet voorkomen, legt heel veel energie in een wedstrijd en veel en goed afjagen.

Nee geen van boxtel.... ;(

AL

Wachten op de 1-1.
Wat voetvalt cambuur weer zwak zeg!

Ameland

Wat doet van Boxel nou.... LODEWEGES BEDANKT! en Nienhuus blief nou eens op je lijn man.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Unknown


legeips


Kuzmanovic-Apeldoorn

Heb geen beelden meer, stand nog 0-1? En hoe lang nog?
Henk, held, bedankt


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Ameland

GODVERDOMME MAN, blief nou erbij met de kop KLOOTZAKKEBN
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.