Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles - Cambuur zo. 9/2 12:30u

Gestart door TM, januari 29, 2014, 10:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 14:20:50
Bah, net niet vol kunnen houden. Had beide kanten op gekund, bij beide goals genoeg kansen. We hadden gewoon 0-2 moeten maken.

Neem aan dat Van Boxel erin kwam omdat Van der Laan last van de enkel had.

Roepen over degradatie is de grootste onzin, we staan keurig boven de streep. Pak je de komende twee thuiswedstrijden zes punten is er niks aan de hand, en je krijgt ook nog ADO en RKC thuis.

Juist. |:)

Collingwood

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:23:47
Want Ado en Rkc hebben we bij voorbaat gewonnen? Met deze instelling win je niets, en helemaal niet met spelers uit vorm als Hemmen en Boxel.
Lukoki viel vandaag niet eens tegen. en Manu een geweldenaar, daar maar aan vasthouden dan.

Dat zeg ik niet. Maar het slaat nergens op om nu al te zeggen dat we (rechtstreeks!!) gaan degraderen. We staan notabene boven de streep.
Kalmte alleen kan u redden.

Ameland

Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

scc-aaron

Wat een zeikerds ineens, ik heb ze na DKV niet gehoord!  :rodekaart

Collingwood

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.

Volgens mij geef ik gewoon heel fatsoenlijk aan waarom ik het niet met je eens ben, maar goed.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.
mooi

Cambuur Groningen

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.
Als je tere zieltje geen andere mening kan verdragen ben je hier ook zeker niet op de goede plek :)

Eewal

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.

:thumbsup

Ameland

Mijn tere zieltje kan wel een andere mening hebben, maar uitgescholden worden voor mongool en weet ik wat dan vind ik het wel prima.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

speculeter

Stelletje idioten hier op het forum.
je pakt gewoom een punt in uitwedstrijd.
het enigste jammere is dat je geen 0-2.maakt in een counter.
op naar de twee thuiswedstrijden
en we blijven mooi boven degredatiestreep.

speculeter

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.
dooooooeeeeeeg

Cambuur058

Citaat van: peter op februari 09, 2014, 14:29:03
Stelletje idioten hier op het forum.
je pakt gewoom een punt in uitwedstrijd.
het enigste jammere is dat je geen 0-2.maakt in een counter.
op naar de twee thuiswedstrijden
en we blijven mooi boven degredatiestreep.
idd

legeips

Citaat van: kgscc op februari 09, 2014, 14:21:50
Bij 1-1 staat van Boxel goed en vervolgens loopt hij naar de buitenkant en kopt zijn tegenstander binnen.

Maar weer maken we het zelf niet af en geven we de tegenstander de kans het wel af te maken.

Kijk vanavond maar eens studio sport, hij was op zoek naar bal en tegenstander.. Wat een drama..

nepomuk

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.

Het kon wel wat minder  heer Ameland. Iedereen die deze wedstrijd een beetje objectief heeft gezien zal beamen dat een gelijkspel het juiste is. Leuke spannende wedstrijd en....helaas net niet. En dat hoef je niet met hoofdletters uit te toeteren.

Straicar

Citaat van: Ameland op februari 09, 2014, 14:25:24
Ik zal de tere zieltjes een gunst verlenen en dit forum verlaten, als er vanuit emotie geen kritiek op de heilige huisjes van de technische staf  en spelers mag worden gegeven dan heb ik niet eens zin om hier een mening te uitten.

alsof alles van deze wedstrijd afhangt. Genoeg momenten om meerpunten te pakken.

Na punt verlies zulke onzin uit te kramen. Lekker oprotten!!!!! :rodekaart