Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - nikjeuh

#1
Wedstrijden / Programma 2023-2024
juni 28, 2023, 10:58:18
Augustus
vr 11 aug   20.00   sc Cambuur ? FC Emmen
vr 18 aug   20.00   Telstar ? sc Cambuur
vr 25 aug   20.00   sc Cambuur ? Jong Ajax

September
vr 1 sept   20.00   Helmond Sport ? sc Cambuur
za 9 sept   18.45   sc Cambuur ? FC Den Bosch
zo 17 sept 16.45   sc Cambuur ? Willem II
vr 22 sept 20.00   Jong FC Utrecht ? sc Cambuur (was ma 25 sept.)
vr 29 sept   20.00    sc Cambuur ? Jong PSV   

Oktober
vr 6 okt   20.00    FC Dordrecht ? sc Cambuur (laatste ronde 1e periode)
zo 15 okt   16.45    sc Cambuur ? NAC Breda
vr 20 okt   20.00    MVV Maastricht ? sc Cambuur
zo 29 okt   12.15   sc Cambuur ? FC Groningen

November
vr 3 nov   20.00   TOP Oss ? sc Cambuur
zo 12 nov   14.30    ADO Den Haag ? sc Cambuur
zo 19 nov   14.30   sc Cambuur ? Roda JC
vr 24 nov   20.00   VVV Venlo ? sc Cambuur

December
vr 1 dec   20.00   sc Cambuur ? FC Eindhoven
vr 8 dec   20.00    De Graafschap ? sc Cambuur
vr 15 dec   20.00   sc Cambuur ? Jong AZ (laatste ronde 2e periode)
vr 22 dec   20.00   FC Den Bosch ? sc Cambuur

Januari
vr 12 jan   20.00   sc Cambuur ? MVV Maastricht
vr 19 jan   20.00   NAC Breda ? sc Cambuur
vr 26 jan   20.00   sc Cambuur ? TOP Oss

Februari
vr 2 feb   20.00   Willem II ? sc Cambuur
vr 9 feb   20.00   sc Cambuur ? VVV Venlo
vr 16 feb   20.00   sc Cambuur ? Jong FC Utrecht
vr 23 feb   20.00    FC Emmen ? sc Cambuur

Maart
ma 4 mrt   20.00   Jong PSV ? sc Cambuur
vr 8 mrt   20.00    sc Cambuur ? De Graafschap (laatste ronde 3e periode)
vr 15 mrt   20.00   Jong AZ ? sc Cambuur
22-24 mrt   nnb           sc Cambuur ? Telstar (wordt later definitief vastgesteld)
vr 29 mrt   20.00   FC Eindhoven ? sc Cambuur   

April
vr 5 apr   20.00   sc Cambuur ? ADO Den Haag
ma 15 apr   20.00   Jong Ajax ? sc Cambuur
za 20 apr   21.00   FC Groningen ? sc Cambuur (was: 20.00 uur)
vr 26 apr   20.00   sc Cambuur ? FC Dordrecht

Mei
vr 3 mei   20.00   Roda JC ? sc Cambuur
vr 10 mei   20.00   sc Cambuur ? Helmond Sport (laatste ronde 4e periode)

Play Offs
13+14 mei   Heen 1e ronde
17+18 mei   Return 1e ronde

di 21 mei   Heen 2e ronde
za 25 mei   Return 2e ronde

di 28 mei   Heen finale
zo 2 juni   Return finale


KNVB-beker
31 okt/1/2 nov   KNVB-Beker 1e ronde
19-21 dec      KNVB-beker 2e ronde
16-18 jan      KNVB-beker 1/8e finales
6-8 feb      KNVB-beker kwartfinales
27-29 feb      KNVB-beker halve finales
zo 21 apr      KNVB-bekerfinale

Let op: onder voorbehoud van typfouten!
Laatste wijziging: 30-06-2023
#2
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 01, 2017, 17:49:32
Ook zeker begrijpelijk dat mensen wél besluiten af te reizen. Jammer dat het zo moet, op deze manier kent het alleen maar verliezers.
#3
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 01, 2017, 17:30:33
Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.
Helemaal mee eens. Cambuur verhaalt alle extra kosten op de gemeente Edam-Volendam, dus als wij massaal boycotten, krijgen die lui in elk geval een flinke rekening gepresenteerd. l8l l8l Wat een idioot gedoe! Alsof we een stel criminelen zijn.

#4
De Graafschap – SC Cambuur
Vrijdag 25 augustus, 20.00 uur
De Vijverberg

Deze wedstrijd is een verplichte auto – buscombi
Kaarten kunnen aangeschaft worden in onze online webshop

Prijs autocombi € 13,- max 90 auto's en 5 meerpersoons busjes
Omwisselpunt staat vermeld op het E-Ticket

Prijs buscombi € 25,- (leden KVC € 20,-)
Vertrek vanaf het gastenvak SC Cambuur om 16:30 uur
Supporters dienen om 16:15 uur aanwezig te zijn

Haal tijdig je nieuwe uitkaart op!
#5
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2017, 21:17:05
Whaha er is ook nog iemand die um wel wil :0=
Haha ja, ik heb 'm wel mooie dingen zien doen, steekpassjes, scoort redelijk voor een middenvelder. Volgens mij voor JL begrippen écht geen slechte voetballer...  8)
En ja, klein is-ie idd wel... maar goed, dat is bijv. Sneijder of Iniesta ook...
#6
Citaat van: michello op augustus 14, 2017, 20:39:47

Ik mag toch hopen dat het niet waar is, anders zijn ze gek geworden  :_schater
Onderbouwd argument? Ik zou het geen gekke versterking vinden, eerlijk gezegd... is in t veld een gifkikkertje, ééntje die gas geeft op t momenten dat t nodig is.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
augustus 09, 2017, 13:11:30
Kan me hier niets bij voorstellen, echt ongelofelijk, een oud-speler die zoiets doet... Bizar nieuws..  :|
#8
Citaat van: Bernardo op juni 03, 2017, 16:51:16
Wat is de reden dat ze de open dag naar voren hebben gehaald? Was altijd voor competitie start, vorig seizoen ineens begin juli.
Misschien ivm de late zomervakantie in regio Noord...? Al hadden we vorig jaar iets eerder vakantie dan nu.
#9
In de play offs misschien nog op dezelfde wijze als AZ-uit...?? Iedereen die min. een x-aantal uitduels bezocht heeft krijgt voorrang...?
#10
Citaat van: mugel op april 17, 2017, 20:19:48
Niemand lijkt het door te hebben, maar vandaag hebben we de tweede ronde (halve finales) van de play-offs/nacompetitie definitief gehaald!
Dat kan niet meer worden veranderd vanwege de wedstrijden die nog komen..
Volendam - MVV
Almere - NAC

Periode kan nog worden behaald, maar belangrijker:
4 wedstrijden op weg naar naar de eredivisie!
Scherp!!! Idd een mooi moment. Enne 4 duels... Eerst de 2e ronde maar es overleven. Voldoende kwaliteiten, maar in de PO gebeuren soms vreemde dingen. Stond Almere niet al eens bijna in de finale vorig jaar, of 2 jaar geleden? En zo zijn er nog legio voorbeelden.
#11
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan?  :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas!  _O_ |:)
#12
Overige Sporten / Re: Formule 1
maart 04, 2017, 23:19:41
Nog even en dan weer GAS GEVUH! |:)
#13
Zal komende week toch wel eens wat info verschijnen... Nog 2 weken dan is t al zover. Ik ga uit van een auto-combi...
Kunnen 400 man in, dat moet lukken.
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 04, 2017, 23:12:15
Citaat van: Vlampiep op maart 04, 2017, 16:33:23
Een tapke in ut uutvak binne de kosten oek niet wel? :_schater
Ik heb zin in bier - Oh oh oh oh oooooh! :bav :ams :hein :grolsch :jupiler
#15
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
maart 04, 2017, 16:34:01
Citaat van: Collingwood op maart 04, 2017, 10:52:54
Het schijnt dat FC Den Bosch voor volgend seizoen Rob Maas wil als trainer.
Sterkte Bosschenaren!  :_schater :_schater :_schater