Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - SC Cambuur - 25 aug 2017, 20:00u

Gestart door nikjeuh, augustus 15, 2017, 12:17:08

Vorige topic - Volgende topic

nikjeuh

De Graafschap – SC Cambuur
Vrijdag 25 augustus, 20.00 uur
De Vijverberg

Deze wedstrijd is een verplichte auto – buscombi
Kaarten kunnen aangeschaft worden in onze online webshop

Prijs autocombi € 13,- max 90 auto's en 5 meerpersoons busjes
Omwisselpunt staat vermeld op het E-Ticket

Prijs buscombi € 25,- (leden KVC € 20,-)
Vertrek vanaf het gastenvak SC Cambuur om 16:30 uur
Supporters dienen om 16:15 uur aanwezig te zijn

Haal tijdig je nieuwe uitkaart op!

Casual14

Loyalty punten
Voor het bezoeken van deze wedstrijd ontvang je 1 punt (Per wedstrijd ontvang je 1, 2 of 3 punten, afhankelijk van de afstand en het affiche. Hiermee krijg je bij wedstrijden met schaarste voorrang).

denistel

op zich een topaffiche en bijna 200 km benieuwd hoe andere wedstrijden ingeschaald
worden

speculeter

Deze verliezen en we beginnen met 0punten uit twee wedstrijden.
Moet nog maar zien waar we staan na 6 wedstrijden.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2017, 10:12:16
Deze verliezen en we beginnen met 0punten uit twee wedstrijden.
Moet nog maar zien waar we staan na 6 wedstrijden.

Vorig jaar verloren we ook tegen deze tegenstanders... dus ja...

piene hassus


mario

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2017, 10:12:16
Deze verliezen en we beginnen met 0punten uit twee wedstrijden.
Moet nog maar zien waar we staan na 6 wedstrijden.
jammer dit  ;(


Jandehulk

    Ben er ook bang voor!.. Maar toch ben ik er lekker bij!!... Gas geven voor dien club  |:)

D.H.Skolten

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2017, 10:12:16
Deze verliezen en we beginnen met 0punten uit twee wedstrijden.
Moet nog maar zien waar we staan na 6 wedstrijden.
Dus eerst De Graafschap uit die we gaan verliezen daarna Volendam uit en die verliezen we ook! Dan jong Utrecht thuis en daarna verliezen we bij Go Ahead Eagles uit en de wedstrijd daarna is MVV uit!!!  Oh mijn god!

SCCdrachten

Geef ons weinig kans... maar de bal is rond..gass en met sien allen achter de club  :scc

Josli

Waarom is iedereen ineens zo lyrisch over de Graafschap? Dat is toch hetzelfde team ongeveer als vorig jaar aangevuld met wat Juup spelers als Serrarens, Overbeek en Ars? Dat soort spelers hadden de meesten hier breedteversterkingen genoemd.
En ze zijn ook kwaliteit kwijt geraakt met Partycheck en  Smeets.
Ze zullen er wel bovenop klappen, maar moet je daar dan bang voor zijn? Dat is gewoon mentaliteit. Het is aan de spelers en de TS om in ieder geval op dat gebied niet te verliezen. Dan zullen we dat op basis van kwaliteit ook zeker niet doen...

Collingwood

Citaat van: Josli op augustus 22, 2017, 12:43:22
Waarom is iedereen ineens zo lyrisch over de Graafschap? Dat is toch hetzelfde team ongeveer als vorig jaar aangevuld met wat Juup spelers als Serrarens, Overbeek en Ars? Dat soort spelers hadden de meesten hier breedteversterkingen genoemd.
En ze zijn ook kwaliteit kwijt geraakt met Partycheck en  Smeets.
Ze zullen er wel bovenop klappen, maar moet je daar dan bang voor zijn? Dat is gewoon mentaliteit. Het is aan de spelers en de TS om in ieder geval op dat gebied niet te verliezen. Dan zullen we dat op basis van kwaliteit ook zeker niet doen...

Met name dit ja. Zowel in de oefenwedstrijd tegen PEC als tegen Jong Ajax begonnen we heel slap en ging het pas na de rust beter. Dat moeten ze er zo snel mogelijk uit krijgen, taak voor de ts!
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

zo,n beetje het zelfde team als vorig jaar waar wij dus met een veel sterker team als
nu kansloos onder uit gingen. je zal wel zelf uit een ander vaatje moeten tappen anders
zie ik weer precies het zelfde gebeuren hoor

Voorstopper

Citaat van: Collingwood op augustus 22, 2017, 12:45:30
Met name dit ja. Zowel in de oefenwedstrijd tegen PEC als tegen Jong Ajax begonnen we heel slap en ging het pas na de rust beter. Dat moeten ze er zo snel mogelijk uit krijgen, taak voor de ts!
We hebben met Smeets inside information he  :devil