Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017

Gestart door weestwel, februari 25, 2017, 10:06:54

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Fijn op een zondagmiddagje naar Volendam. Ik reken op een uitverkocht uitvak bij deze belangrijke wedstrijd tegen een directe concurent om de play-off plaatsen.

nikjeuh

Zal komende week toch wel eens wat info verschijnen... Nog 2 weken dan is t al zover. Ik ga uit van een auto-combi...
Kunnen 400 man in, dat moet lukken.

Casuals-lwd

Citaat van: nikjeuh op maart 04, 2017, 23:17:54
Zal komende week toch wel eens wat info verschijnen... Nog 2 weken dan is t al zover. Ik ga uit van een auto-combi...
Kunnen 400 man in, dat moet lukken.
Gwn met de boot over het ijsselmeer nog mooier

Bolle

Komen binnenkort mooie plannen voor naar buiten... Sommige interne mede-supporters proberen er het maximale uit te halen voor ons!

ZIN IN!!  :hein |:)

Dokkumer


Bernardo

Wanneer word er meer bekent? Leuke uitwedstrijd en op zondagmiddag.

oldehove

Zondag 19 maart (14.30 uur) staat het duel tussen FC Volendam en SC Cambuur op het programma. Een heuse topper in de Jupiler League en bovendien van oudsher een populaire uitwedstrijd onder onze supporters.

Op voorhand dus al meer dan genoeg redenen om van de partij te zijn, maar dankzij de gastvrijheid van Volendam wordt het een nog mooiere awayday. Meereizende supporters, in de auto- of buscombi, zijn namelijk vanaf 12.30 uur welkom om eerst een bezoek te brengen aan de wereldberoemde Dijk van Volendam. Dit is het resultaat van constructieve gesprekken tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de lokale driehoek.

Auto's en bussen worden geparkeerd in de nabijheid van het KRAS Stadion. Vervolgens is het mogelijk om te voet een bezoek te brengen aan de Dijk. Voor de supporters die geen bezoek aan de Dijk van Volendam willen brengen is het uitvak (eerder) geopend.

De verkoop start morgenochtend direct in onze Fanshop. Wacht dus niet te lang, want deze awayday wil je niet missen!


FC Volendam – SC Cambuur
Zondag 19 maart, 14.30 uur
KRAS Stadion

Vervoersregeling: Auto- of Buscombi (alleen voor uitkaarthouders)
Start kaartverkoop: Donderdag 9 maart vanaf 09.00 uur in de Fanshop

Autocombi

Toegestaan maximaal 40 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, geen meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen)
Omwisselen tussen 11.45-13.15 uur bij parkeerplaats De Horn (TinQ tankstation) aan de A7 ter hoogte van Abbekerk
Routebeschrijving naar het stadion wordt uitgedeeld tijdens het omwisselen
Prijs € 7,50
Buscombi

SC Cambuur biedt de buscombi aan voor € 20,00 leden KvC, € 25,00 niet-leden KvC
Vertrek vanaf 10.30 uur van het parkeerterrein gastenvak
Supporters dienen uiterlijk 10.15 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaar
ut komt su as het komt

Yellow Army

Prima geregeld! Weer een stap in de goede richting vwb normalisatie  :thumbsup
Area 58

Casuals-lwd


zeewolde


nannenijpscc

40 auto's wel wat weinig, maar een prima initiatief van Cambuur en Volendam! Op naar de Dijk! |:) :proost
+5

nannenijpscc

Staan nu 30 auto's op papier! snel er bij zijn dus. :zweep

Lore

Citaat van: nannenijpscc op maart 09, 2017, 09:37:00
40 auto's wel wat weinig, maar een prima initiatief van Cambuur en Volendam! Op naar de Dijk! |:) :proost
+5

Ja, maar zoals ik het lees mogen ook de supporters met de buscombi gewoon nog Volendam in!

Bernardo

Citaat van: Lore op maart 09, 2017, 10:18:08
Ja, maar zoals ik het lees mogen ook de supporters met de buscombi gewoon nog Volendam in!

Jup. Kijk maar naar de vertrektijd. Die zijn er ook rond half 1.

jeff

Citaat van: nannenijpscc op maart 09, 2017, 10:10:51
Staan nu 30 auto's op papier! snel er bij zijn dus. :zweep
Autocombi zit al vol kwa aantal auto's.