Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017

Gestart door weestwel, februari 25, 2017, 10:06:54

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


oldehove

ut komt su as het komt

Casuals-lwd

Zijn ook veel te weinig plekken , 40 plekken.

Yellow Army

Area 58

oldehove

Zal vandaag wel uitverkocht raken, Optie voor extra kaarten niet mogelijk? zit daar nooit vol..
ut komt su as het komt

de Kale

Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 11:34:58
Zal vandaag wel uitverkocht raken, Optie voor extra kaarten niet mogelijk? zit daar nooit vol..

Kunnen 400 in het uitvak. NAC kreeg september/oktober dit seizoen 600 kaarten. Zou eerst 1400 zijn maar werd uiteindelijk 600. 200 man in de hoek op de lange zijde, vanuit het uitvak gezien rechts.

de Kale


Casuals-lwd

Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest

TopperM

Iemand enig idee hoe je kaarten voor het thuisvak kan regelen? zijn nogal streng 1 kaart p.p.

Casual14

Citaat van: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest

Zelfs voor Volendam uit voorrang? Beetje overdreven, al kan ik mij er wel in vinden.

ChantiSCC

Net een van de laatste buskaartjes gehaald, zijn nog maar een paar! 5 bussen rijden er naar Volendam.  |:)

siepelsjeu

Citaat van: ChantiSCC op maart 09, 2017, 17:17:00
Net een van de laatste buskaartjes gehaald, zijn nog maar een paar! 5 bussen rijden er naar Volendam.  |:)
Weet je dat zeker? Een half uur geleden had ik kaarten voor bus 2.

oldehove

Citaat van: siepelsjeu op maart 09, 2017, 17:20:01
Weet je dat zeker? Een half uur geleden had ik kaarten voor bus 2.
Cambuur kennende gooien ze alle kaarten gewoon door elkaar :P
ut komt su as het komt

ChantiSCC

Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 18:17:32
Cambuur kennende gooien ze alle kaarten gewoon door elkaar :P

Haha, mut su weze of ze zegge t alleen maar om zo snel mogelijk alles te verkopen  ;)

Geelblauwstiens

Citaat van: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest
Anders nog iets?