Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2017, 20:16:11
Cambuur is bezig met guvenc


Ik mag toch hopen dat het niet waar is, anders zijn ze gek geworden  :_schater

Jandehulk

     Ken gesthuizen oek wel terug komme op t middenveld!... Allemaal rond de 1mtr 55 hahaha

justremco

Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2017, 20:49:15
     Ken gesthuizen oek wel terug komme op t middenveld!... Allemaal rond de 1mtr 55 hahaha

En Huymans

Jandehulk


poelie-lwd

Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 20:01:36
Marco vd Heide ?

Die haalt sien eigen wief nog door de pierrot ?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 20:51:09
En Huymans
Vd Wal ook zo'n topper gehuurd van Zwolle toen en moest zonodig de laatste penal nemen in en tegen ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: michello op augustus 14, 2017, 20:39:47

Ik mag toch hopen dat het niet waar is, anders zijn ze gek geworden  :_schater

Als ze dan met selectie dagje miniatuur park in Appelscha doen hebben ze plek over op terug reis in de bus  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nikjeuh

Citaat van: michello op augustus 14, 2017, 20:39:47

Ik mag toch hopen dat het niet waar is, anders zijn ze gek geworden  :_schater
Onderbouwd argument? Ik zou het geen gekke versterking vinden, eerlijk gezegd... is in t veld een gifkikkertje, ééntje die gas geeft op t momenten dat t nodig is.

sunderland

Whaha er is ook nog iemand die um wel wil :0=

sunderland


sunderland

Ik dacht mut maar even ouwehoeren hier. Tis toch niet heel vrolijk :_spank :proost

speculeter

Kan die Guvenc ook in de spits?

sunderland

Citaat van: speculeter op augustus 14, 2017, 21:20:19
Kan die Guvenc ook in de spits?
ja op de schouders bij Kallon

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc4-ever

Citaat van: speculeter op augustus 14, 2017, 21:20:19
Kan die Guvenc ook in de spits?
alles kan :_schater. Maar ik zie toch liever een grotere speler op die positie.