Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - NRG

#1
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 15:42:55
Ook Jort kan naar Bali United


Als je die kans krijgt, altijd doen. Mooi avontuur.
#2
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 11, 2026, 09:01:10
https://www.instagram.com/p/DZN1apHCCs1/


Allemaal leuk en aardig, maar er zal ook routine bij moeten. Met een O21 elftal ga je het niet redden in de ere.
#3
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.
#4
Algemeen / Re: Financiën
juni 08, 2026, 10:03:55
Citaat van: Derkx R.H. op juni 08, 2026, 09:50:45
Klein 'nieuwtje' Kooi stelt zich garant!


Dat is goed nieuws! Nu hopen dat er snel een structurele oplossing komt waarmee de club in rustiger vaarwater belandt en zich weer kan richten op de sportieve toekomst.
#5
Citaat van: Bens op juni 06, 2026, 11:33:17
Nu de financi?le situatie van Cambuur bekendgemaakt is hoef op het spelersfront niet grote aankopen verwachten. Daarvoor is de beurs leeg.

Je zal toch moeten proberen een eredivisie waardige selectie op de been te brengen. Als je direct weer degradeert ben je nog verder van huis.
#6
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 18:48:16
Citaat van: AL op juni 05, 2026, 18:43:25
Zeer zorgwekkend maar dit is toch geen verrassing meer?


Het lijkt er nu toch wel op dat Kooi echt veranderingen eist. Als ik dat stuk zo lees wordt dat ook de hoogste tijd.
#7
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 18:25:20
Helaas niet te lezen zonder account.
#8
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
juni 01, 2026, 14:26:08
Ik hoop dat het nieuwe shirt een beetje op tijd gepresenteerd wordt. Kan ie nog mee op vakantie.
#9
Citaat van: denistel op mei 26, 2026, 22:20:01
hij is 18 dus speler voor de toekomst en eventueel geld aan de te verdienen
zo handeld Cambuur nu prima toch


Of dat prima is moet nog blijken. Met alleen pubers aantrekken ga je het niet redden in de ere. Er zal ook ervaring bij moeten komen.
#10
Selectie en Technische staf / Re: Isma?
mei 26, 2026, 21:03:03
Citaat van: sunderland op mei 26, 2026, 20:55:35
denk je dat, St Etienne had al bod van 3 miljoen gedaan?.op een bepaald moment kan Cambuur niet meer weigeren


Ja. Dat denk ik. Ik zeg niet dat ie blijft, maar de kans is wel groter nu hij niet naar het WK gaat.
#11
Citaat van: Bernardo op mei 26, 2026, 20:25:01
Geen WK voor Baouf helaas


Kans is wel groter dat ie nog een seizoen blijft. Elk nadeel..
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 22, 2026, 13:00:26
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 11:04:46
Dat gaat niet gebeuren. Dit heeft met de draagconstructie te maken van het dak. Zonder dit gat krijg je hetzelfde als bij AZ. De wind moet kunnen ontsnappen onder het dak.


Ze kunnen het in elk geval wat aantrekkelijker maken om te verblijven. Het is nu een donkere, onaangename ruimte. Niet echt uitnodigend om voor of na de wedstrijd een biertje te drinken.
#13
Citaat van: V-man op mei 12, 2026, 23:22:07
Morgan Costarelli de nieuwe left winger!  Van mijn part ook nog een speler der bij die Jetten heet. Ofschoon ik snap dat dit een uitermate negatieve associatie met zich meebrengt :zweep


Ach? Als we een spits halen die Rutte heet en die er 25 inschiet hoor je mij niet klagen.
#14
Algemeen / Re: Sfeer
mei 09, 2026, 21:45:42
Citaat van: okkele op mei 09, 2026, 11:38:44
eigenlijk is het niet zo`n raar idee om dit toipic niet meer te lezen, "sfeer" staat nu voor meedoen met de heren in het zwart.
lang geleden dat ik de echte cambuur-sfeer zoals ik die ken heb gevoeld.


Ik weiger mee te doen met die kutjonkjes in het zwart. En ik weiger ook dat ze mijn, onze, club kapot maken.
#15
Algemeen / Re: Sfeer
mei 09, 2026, 08:08:21
Wat mij opvalt is de leeftijd van die gastjes. Het zijn allemaal broekjes nog. Alleen durven ze niks, in de groep voelen ze zich heel wat. Het zal je kind maar zijn die iedere keer totaal doorgesnoven, in het zwart gekleed ellende loopt te veroorzaken rond de voetbalvelden. Dan heb je als ouder toch ook totaal gefaald in de opvoeding. Ik hou m?n hart vast voor volgend seizoen.