Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: diekhuzen op juni 01, 2026, 10:11:10
Inderdaad, je vriendje is daarmee begonnen en ik heb daar slechts op gereageerd.

Gelet op het feit dat de meesten hier tot over hun ellebogen in elkaars achterwerk zitten en er nauwelijks ruimte is voor een eigen mening of een open discussie op dit forum, zul je mij hier niet meer zien.

Met vriendelijke groet,
laat je niet kennen man. er is een hoop kinderachtigheid op dit forum, maar dat is online toch altijd zo. gewoon blijven, ik lees je meningen graag.

sunderland

#58651
Citaat van: diekhuzen op juni 01, 2026, 10:11:10
Inderdaad, je vriendje is daarmee begonnen en ik heb daar slechts op gereageerd.

Gelet op het feit dat de meesten hier tot over hun ellebogen in elkaars achterwerk zitten en er nauwelijks ruimte is voor een eigen mening of een open discussie op dit forum, zul je mij hier niet meer zien.

Met vriendelijke groet,
?? Waarom deze reactie.. laat toch gaan man. Maak het niet zo groot. Iedereen zijn mening. Wil wel een open discussie en ook wel een heel verhaal opschrijven maar dan haal je idd oude koeien uit de sloot

oost

Elke jaar weer het zelfde liedje hier  :_schater

Andy King

Nog nieuws uit de tam-tam over Bouhoudane? Is er werkelijk een nieuw bod gedaan bij PSV?

sunderland

Citaat van: Andy King op juni 01, 2026, 12:31:54
Nog nieuws uit de tam-tam over Bouhoudane? Is er werkelijk een nieuw bod gedaan bij PSV?
ja een nieuw bod

Harry L.

Citaat van: sunderland op juni 01, 2026, 15:38:17
ja een nieuw bod

Dat heb ik gisteren gelezen, maar is de status nog veranderd? Gaan ze het overwegen of moeten we eventueel echt wachten tot na de voorbereiding?

sunderland

Citaat van: Harry L. op juni 01, 2026, 17:44:04
Dat heb ik gisteren gelezen, maar is de status nog veranderd? Gaan ze het overwegen of moeten we eventueel echt wachten tot na de voorbereiding?
verwacht wel dat dat nu speelt omdat de selectie nu vorm moet krijgen. Die jongen wil zelf ook dus nu is het vooral wat de voorwaarden zijn. Kopen of misschien toch huren.

Oud Cambuur

Skye Vink wordt op dit moment gekeurd dus die lijkt mij binnen wat ook de verwachting was

Bens

Hoe staat het met het aantrekken van Bouhoudane van PSV?

Oud Cambuur

Citaat van: Bens op juni 03, 2026, 10:50:38
Hoe staat het met het aantrekken van Bouhoudane van PSV?
wat ik begreep weer afgewezen nu hopen ze op een zelfde constructie als met Vink dus een terugkoopgarantie er in of eventueel huur

Bens

Nu de financi?le situatie van Cambuur bekendgemaakt is hoef op het spelersfront niet grote aankopen verwachten. Daarvoor is de beurs leeg.

NRG

Citaat van: Bens op juni 06, 2026, 11:33:17
Nu de financi?le situatie van Cambuur bekendgemaakt is hoef op het spelersfront niet grote aankopen verwachten. Daarvoor is de beurs leeg.

Je zal toch moeten proberen een eredivisie waardige selectie op de been te brengen. Als je direct weer degradeert ben je nog verder van huis.

Arno A

Zouden we Dave Kwakman niet kunnen huren van AZ. Heeft al in de eredivisie gespeeld voor Groningen en Volendam. Ik denk dat Plat hem vast wel kent


Bankzitter

Citaat van: Bens op juni 06, 2026, 11:33:17
Nu de financi?le situatie van Cambuur bekendgemaakt is hoef op het spelersfront niet grote aankopen verwachten. Daarvoor is de beurs leeg.

ALs ik het goed begrijp is het probleem dat de uitgaven niet onder controle zijn, dus zou eerst maar eens beginnen om daar te snijden voordat je aan het spelersbudget komt. En als er dan toch op de voetbaltak bezuinigt moet worden kijk dan nog eens kritisch naar de scouting, jeugdopleiding en alle begeleiders (bij het eerste elftal al zo'n 15 man onder de hoofdtrainer).

Daarnaast herfinacieren van de rentelasten en proberen extra af te lossen daarop.

Spelersbudget is het laatste waarnaar gekeken moet worden, cruciaal voor de inkomsten dat we eredivisie spelen in dit stadion.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2026, 13:59:32
ALs ik het goed begrijp is het probleem dat de uitgaven niet onder controle zijn, dus zou eerst maar eens beginnen om daar te snijden voordat je aan het spelersbudget komt. En als er dan toch op de voetbaltak bezuinigt moet worden kijk dan nog eens kritisch naar de scouting, jeugdopleiding en alle begeleiders (bij het eerste elftal al zo'n 15 man onder de hoofdtrainer).

Daarnaast herfinacieren van de rentelasten en proberen extra af te lossen daarop.

Spelersbudget is het laatste waarnaar gekeken moet worden, cruciaal voor de inkomsten dat we eredivisie spelen in dit stadion.

Totdat je licentie wordt afgenomen