Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

cambuurpromoveert

bouhoudane zeer leuk spelertje

Oud Cambuur

Cambuur heeft een nieuw bod op bouhoudane gedaan wachten op hoe dit gaat aflopen

Delamere

Vink wordt vrijwel zeker komende week gepresenteerd.
Voor de spitspositie zou ook een jonge gast van een grote buitenlandse club in beeld zijn. In dat geval gaat het om huur.

cambuurpromoveert

Citaat van: Oud Cambuur op mei 31, 2026, 15:24:52
Cambuur heeft een nieuw bod op bouhoudane gedaan wachten op hoe dit gaat aflopen

oke las ook dat psv hem nog niet weg wou doen vanwege de voorbereiding dat er veel vaste spelers pas later terug komen van vakantie

Specuveter

Kenzo Goudmijn gaat weg bij Eagles
Leuke speler voor ons!

zeewolde

Citaat van: Specuveter op mei 31, 2026, 18:18:28
Kenzo Goudmijn gaat weg bij Eagles
Leuke speler voor ons!
is eigendom van Derby toch?

sunderland

Citaat van: cambuurpromoveert op mei 31, 2026, 17:04:41
oke las ook dat psv hem nog niet weg wou doen vanwege de voorbereiding dat er veel vaste spelers pas later terug komen van vakantie
dat krijg je met dit soort spelers, en als het in de voorbereiding dan heel goed gaat mag ie niet meer weg. Fernandez was hier in de winter al geweest en aan het einde kwam hij in psv 1 en was Bosz opeens erg enthousiast. Anders was hij hier geweest. Zo loopt het soms

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 31, 2026, 18:26:38
is eigendom van Derby toch?
volgens mij wel. Goede speler, mogen van mij ook wel spelers komen die fysiek heel sterk zijn. Hebben we nu helemaal niks van

diekhuzen

Citaat van: sunderland op mei 30, 2026, 15:11:53
3 jaar terug hadden wij een extreem slechte trainer

Kinderachtig reactie. Henk behaalde na de degradatie ook geen nacompetitie, en zoveel minder heeft Ultee het uiteindelijk niet gedaan. Bovendien heeft Ultee zich altijd netjes opgesteld richting onze club, ook na zijn ontslag.

sunderland

Citaat van: diekhuzen op mei 31, 2026, 21:09:55
Kinderachtig reactie. Henk behaalde na de degradatie ook geen nacompetitie, en zoveel minder heeft Ultee het uiteindelijk niet gedaan. Bovendien heeft Ultee zich altijd netjes opgesteld richting onze club, ook na zijn ontslag.
dus omdat hij zo aardig is was hij niet slecht. Hij was super slecht

diekhuzen

Citaat van: sunderland op mei 31, 2026, 22:24:49
dus omdat hij zo aardig is was hij niet slecht. Hij was super slecht

Wie zegt dat?

Korezev

Citaat van: diekhuzen op mei 31, 2026, 22:37:49
Wie zegt dat?
Niet reageren op die onzin die hij uit kraamt

zeewolde

Het lag nooit aan Ultee, het lag aan de spelers. Dat vond Ultee in elk geval.
Iets wat hij ook openlijk meldde. Kan me niet voorstellen dat je als trainer dan lekker in de groep ligt.

Korezev

Deze topic heet NIEUWE SPELERS, wat heeft ULTEE hier mee te maken.
Stop toch eens met die OUDE KOEIEN uit de sloot te halen.
We weten onderhand wel  wie aan wie een hekel heeft aan personen uit het verre verleden.


diekhuzen

Inderdaad, je vriendje is daarmee begonnen en ik heb daar slechts op gereageerd.

Gelet op het feit dat de meesten hier tot over hun ellebogen in elkaars achterwerk zitten en er nauwelijks ruimte is voor een eigen mening of een open discussie op dit forum, zul je mij hier niet meer zien.

Met vriendelijke groet,