Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 01:21:19
Maar serieus mensen, ik hoor verschillende verhalen via dit kanaal en social media.
Wat is nu de waarheid? En dat is nu precies hoe we leven anno 2026. Ik wil echt niks bagataliseren maar ik hef sterke twijfels over wat de waarheid is en de opgeklopte media.
En ik blijf erbij , in de jaren 90 kwamen dit soort berichten niet eens in de krant.
De sensatie viert hoogtij. Ik noem
het woke, je kunt mij de gek aansteken, maar het is wel mijn mening.
Plus, waarom in vredesnaam een paar dagen later nog zo?n bericht in de krant.

Geloof je het pas als jezelf een keer aan de beurt bent geweest? Een kennis van mij na jong AZ de ambu ingeslagen omdat hij vroeg waarom iemand hem een downie noemde. Nar Den Haag een mongool die vuurwerk afstak in het supportershome. Heeft beide krant niet gehaald. Tuig is het.

Vlampiep

#3871
Het gedrag van deze randdebielen wordt nog steeds goed gepraat en verwezen naar opgeklopt nieuws. Nou ik heb voldoende meeggregen de laatste weken en hoop dat er een tijd komt dat ze vetpleuris worden geslagen door de handhavers.
Soms is zinloosgeweld alleen te stoppen met geweld omdat de partij die het betreft over te weinig hersencellen beschikt om in te kunnen inzien dat hun gedrag ontoelaatbaar is en pijn de prikkel is om ander gedrag te gaan vertonen.

NRG

Wat mij opvalt is de leeftijd van die gastjes. Het zijn allemaal broekjes nog. Alleen durven ze niks, in de groep voelen ze zich heel wat. Het zal je kind maar zijn die iedere keer totaal doorgesnoven, in het zwart gekleed ellende loopt te veroorzaken rond de voetbalvelden. Dan heb je als ouder toch ook totaal gefaald in de opvoeding. Ik hou m?n hart vast voor volgend seizoen.

Zuid1991

Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.
ahh toe, je bent onze seizoenskaartenteller!

Cor

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.

Jij stelt niet alleen een vraag maar koppelt daar zelf conclusies aan. Je maakt er een woke, opgeklopt verhaal van en als je dan reacties krijgt die je niet wil horen bagatelliseer je dat.

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.

Je had mijn stuk kunnen lezen. Ik liep vlak achter die groep.

En nogmaals ik heb niet gezien of er een klap is uitgedeeld, maar kon aan niemand van de seculiere zien dat er iets dergelijks gebeurd was.


Lore

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 01:21:19
Maar serieus mensen, ik hoor verschillende verhalen via dit kanaal en social media.
Wat is nu de waarheid? En dat is nu precies hoe we leven anno 2026. Ik wil echt niks bagataliseren maar ik hef sterke twijfels over wat de waarheid is en de opgeklopte media.
En ik blijf erbij , in de jaren 90 kwamen dit soort berichten niet eens in de krant.
De sensatie viert hoogtij. Ik noem
het woke, je kunt mij de gek aansteken, maar het is wel mijn mening.
Plus, waarom in vredesnaam een paar dagen later nog zo?n bericht in de krant.

Volgens mij heb je dan niet een reel beeld van de jaren 90. Toen kwam ook alles gewoon in het LC hoor.

Poetser

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.

Doei.

James

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.

Dat is helemaal je eigen keuze. Zoals Zeewolde zegt stel je niet alleen een vraag maar heb je het over opgeklopt en woke. Elke reactie die daarna zal worden gegeven zou jij hoogstwaarschijnlijk onder ??n van deze noemers plaatsen. Dan komen andere forumleden met meningen en voorbeelden en dan valt het onder de noemer ik vroeg naar de huldiging.

En hoe we leven anno 2026. Mijn mening is dat ieder zijn mening overal kan geven en dat veel daarvan voor waarheid wordt aangenomen. Het zal vaak de waarheid zijn maar het blijft een mening. Het lijkt alleen dat sommige mensen moeite hebben met een mening van een ander en dan stopt het gesprek.

Jij stopt met reacties geven omdat je een reacties krijgt over allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die je steeds minder aanstaan.

Had je van mij niet hoeven zeggen maar goed je zal er vast over een paar weken zijn al hoop ik van niet.

Gegroet.

okkele

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 09:56:53
Pffffff de maatschappelijke tijd (woke) waarin we in leven heeft ook zijn weerga op lui op dit forum.
Wat een gejank!
Er zullen een aantal wel weer cynisch en negatief op mijn post reageren maar gvd sommigen janken over een fakkel of een beetje hardcore.

Had je wat anders gedacht bij onze club?....nee,tegenwoordig niet meer helaas

Biergooien is niet ok? maar is er een biertje op Buma gekomen?.....nee,de jong had het druk met plastic vangen ipv genieten van zijn benoeming

Hij had daar nooit moeten staan na alle fiene streken wat ie in het verleden geflikt heeft.
Iets met aanvoelen?.
Klaar met die woke, negatieve reacties, vooral op social media. kanker en bier gooien is wmb niet positief,daar mag je best een mening over hebben

En ik praat die domme liedjes over die nare ziekte niet goed.
Sinds ik bij het voetbal kom hoor je allerlei ergerlijke dingen.
Ik bedoel, dat is een ?probleem? van een 40 jaar.....ik heb inderdaad ook wel eens geroepen dat van swieten een homo is,sorry. er zit toch wel een beetje verschil in toen en nu lijkt mij

Maar laten we niet zo betuttelend doen over die andere dingen......betuttelen.  :_schater we moeten het vooral blijven accepteren dan komt het wel goed


Ik vond het een top huldiging/feest!  |:) ....ieder zn mening, ik vond de ergernissen vooral heel jammer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: James op mei 09, 2026, 11:17:06
Dat is helemaal je eigen keuze. Zoals Zeewolde zegt stel je niet alleen een vraag maar heb je het over opgeklopt en woke. Elke reactie die daarna zal worden gegeven zou jij hoogstwaarschijnlijk onder ??n van deze noemers plaatsen. Dan komen andere forumleden met meningen en voorbeelden en dan valt het onder de noemer ik vroeg naar de huldiging.

En hoe we leven anno 2026. Mijn mening is dat ieder zijn mening overal kan geven en dat veel daarvan voor waarheid wordt aangenomen. Het zal vaak de waarheid zijn maar het blijft een mening. Het lijkt alleen dat sommige mensen moeite hebben met een mening van een ander en dan stopt het gesprek.

Jij stopt met reacties geven omdat je een reacties krijgt over allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die je steeds minder aanstaan.

Had je van mij niet hoeven zeggen maar goed je zal er vast over een paar weken zijn al hoop ik van niet.

Gegroet.
eigenlijk is het niet zo`n raar idee om dit toipic niet meer te lezen, "sfeer" staat nu voor meedoen met de heren in het zwart.
lang geleden dat ik de echte cambuur-sfeer zoals ik die ken heb gevoeld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

NRG

Citaat van: okkele op mei 09, 2026, 11:38:44
eigenlijk is het niet zo`n raar idee om dit toipic niet meer te lezen, "sfeer" staat nu voor meedoen met de heren in het zwart.
lang geleden dat ik de echte cambuur-sfeer zoals ik die ken heb gevoeld.


Ik weiger mee te doen met die kutjonkjes in het zwart. En ik weiger ook dat ze mijn, onze, club kapot maken.

Poetser

Citaat van: NRG op mei 09, 2026, 21:45:42

Ik weiger mee te doen met die kutjonkjes in het zwart. En ik weiger ook dat ze mijn, onze, club kapot maken.

Eeuwig zonde. Ze zijn alleen maar bezig met heerenveen en kanker. Hierdoor doet het hele stadion amper nog mee.

Ik ga veel uitwedstrijden mee en die zijn eigenlijk veel leuker. Minder van zukke jonkjes met.

okkele



slavia praag - sparta praag gister.
voor de "sfeer" genieters.

let vooral ook even op die mongool op 6:25.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.