Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 09:28:41
Ik vond het een feest voor de capuchonnetjes. Niet voor de pet en sjaal supporters. Ben eerder weggegaan. De DJ was verschrikkelijk, op zo'n feest 'Leeuwarden Hooligans' continue door je microfoon schreeuwen plus de anti heerenveen liedjes. Het was echt om te janken.

Henk wordt godverdomme ereburger van onze mooie stad en het enige waar die IQ-loze ratten mee bezig waren is het gooien van bier en uitjouwen van Buma.

Man, wat zijn wij afgezakt.

Edit:
En in bijna ieder liedje het woord 'kanker'. Ik word daar echt ontzettend moedeloos van. Waar komt dit vandaan? Ik snap het niet? Dit was nooit zo. Stuur maar een persoonlijke brief naar iedereen op Noord met wat meer info over kanker plus foto's van mensen met kanker op hun sterfbed. Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee.
Ik vind house muziek ook lekker, maar blijkbaar hebben we niemand anders dan da mouth of madness om het te presenteren? Verder ben ik het volledig met je eens.

Specuveter

Wie was die man op het podium eigenlijk die de boel leidde?

EdsjeSCC

Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 09:28:41
Ik vond het een feest voor de capuchonnetjes. Niet voor de pet en sjaal supporters. Ben eerder weggegaan. De DJ was verschrikkelijk, op zo'n feest 'Leeuwarden Hooligans' continue door je microfoon schreeuwen plus de anti heerenveen liedjes. Het was echt om te janken.

Henk wordt godverdomme ereburger van onze mooie stad en het enige waar die IQ-loze ratten mee bezig waren is het gooien van bier en uitjouwen van Buma.

Man, wat zijn wij afgezakt.

Edit:
En in bijna ieder liedje het woord 'kanker'. Ik word daar echt ontzettend moedeloos van. Waar komt dit vandaan? Ik snap het niet? Dit was nooit zo. Stuur maar een persoonlijke brief naar iedereen op Noord met wat meer info over kanker plus foto's van mensen met kanker op hun sterfbed. Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee.

Als je bij het belangrijkste promotiefeest (eindelijk groeimogelijkheden naar een eredivisionist) meer bezig bent met allerlei randzaken ipv blij zijn en zingen met/over je club heb je je prioriteiten niet helemaal op een rijtje

Poetser


Eewal

Citaat van: EdsjeSCC op mei 05, 2026, 09:45:53
Als je bij het belangrijkste promotiefeest (eindelijk groeimogelijkheden naar een eredivisionist) meer bezig bent met allerlei randzaken ipv blij zijn en zingen met/over je club heb je je prioriteiten niet helemaal op een rijtje
Ik snap Poetser heel goed. Ben jij ook zo'n gast die de kanker liedjes mee zingt?

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 09:49:56
Wat wil je hier nou mee zeggen dan?
dat er meer was dan muziek voor de capuchonnetjes meer niet

Zuid1991

#3816
Pffffff de maatschappelijke tijd (woke) waarin we in leven heeft ook zijn weerga op lui op dit forum.
Wat een gejank!
Er zullen een aantal wel weer cynisch en negatief op mijn post reageren maar gvd sommigen janken over een fakkel of een beetje hardcore.
Had je wat anders gedacht bij onze club?
Biergooien is niet ok? maar is er een biertje op Buma gekomen?
Hij had daar nooit moeten staan na alle fiene streken wat ie in het verleden geflikt heeft.
Iets met aanvoelen?.
Klaar met die woke, negatieve reacties, vooral op social media.
En ik praat die domme liedjes over die nare ziekte niet goed.
Sinds ik bij het voetbal kom hoor je allerlei ergerlijke dingen.
Ik bedoel, dat is een ?probleem? van een 40 jaar.
Maar laten we niet zo betuttelend doen over die andere dingen.


Ik vond het een top huldiging/feest!  |:)

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 09:56:53
Pffffff de maatschappelijke tijd (woke) waarin we in leven heeft ook zijn weerga op lui op dit forum.
Wat een gejank!
Er zullen een aantal wel weer cynisch en negatief op mijn post reageren maar gvd sommigen janken over een fakkel of een beetje hardcore.
Had je wat anders gedacht bij onze club?
Biergooien is niet ok? maar is er een biertje op Buma gekomen?
Hij had daar nooit moeten staan na alle fiene streken wat ie in het verleden geflikt heeft.
Iets met aanvoelen?.
Klaar met die woke, negatieve reacties, vooral op social media.

Ik vond het een top huldiging/feest!  |:)
Ik heb het over kanker in de songs. Ga toch weg met je woke.

Zuid1991

Citaat van: Eewal op mei 05, 2026, 09:59:25
Ik heb het over kanker in de songs. Ga toch weg met je woke.
Lezen

Scc0511

Hoorde tijdens de huldiging ook een nieuw (hardstyle) nummer. Klonk wel lekker, volgens mij van Svenergy. Iemand een idee hoe dit nummer heet en waar het te vinden is?

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 10:03:26
Lezen

Reageer er eens op. Jij vindt die songs wel normaal?

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 09:56:53
Pffffff de maatschappelijke tijd (woke) waarin we in leven heeft ook zijn weerga op lui op dit forum.
Wat een gejank!
Er zullen een aantal wel weer cynisch en negatief op mijn post reageren maar gvd sommigen janken over een fakkel of een beetje hardcore.
Had je wat anders gedacht bij onze club?
Biergooien is niet ok? maar is er een biertje op Buma gekomen?
Hij had daar nooit moeten staan na alle fiene streken wat ie in het verleden geflikt heeft.
Iets met aanvoelen?.
Klaar met die woke, negatieve reacties, vooral op social media.

Ik vond het een top huldiging/feest!  |:)

Volgens mij gaat het meer over de negatieve trend die de laatste jaren (na corona?) lijkt te zijn ontstaan.
Er zijn heel veel nieuwe jonge gasten bij gekomen. Ze lijken zich echt helemaal nergens wat van aan te trekken. De liederen slaan helemaal nergens op en er wordt om de haverklap het K woord in de mond genomen. Dat vind ik ronduit een dikke middelvinger richting je mede supporters die hier op welke manier dan ook pijnlijke ervaringen mee hebben.
Zelfs onze alom gepresen trainer Henk zit midden in het proces met zijn vrouw.
Het ene moment schreeuwt men naar Henk de Jong ol? ol?, en het andere moment K dit en K dat. Dat is toch gewoon dikke middelvinger richting Henk en alle andere supporters die hier mee te maken hebben.

Dat heeft niks met woke te maken   :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

#3822
Vond zelf de verdeling van muziek/artiesten wel prima, van alles wat die kritiek snap ik totaal niet. Dat bier gooien naar Buma is echt kansloos en die liedjes met kanker is diep triest. Om je kapot te schamen.

EdsjeSCC

Citaat van: Eewal op mei 05, 2026, 09:55:16
Ik snap Poetser heel goed. Ben jij ook zo'n gast die de kanker liedjes mee zingt?

Ik heb het over dat die lui die daar over zingen, friese vlaggen in de fik steken en met een dooskist gaan lopen rond sjouwen hun prioriteiten niet helemaal op een rijtje hebben. Het stoer doen lijkt soms belangrijker dan je club supporten

Derkx R.H.

Citaat van: EdsjeSCC op mei 05, 2026, 10:14:39
Ik heb het over dat die lui die daar over zingen, friese vlaggen in de fik steken en met een dooskist gaan lopen rond sjouwen hun prioriteiten niet helemaal op een rijtje hebben. Het stoer doen lijkt soms belangrijker dan je club supporten
Dit was toch een A.I. plaatje?