Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Weet iemand hoeveel spelers dat we nu onder kontrakt hebben?.
Heeft iemand een overzichtje  :?

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juni 08, 2026, 18:46:58
Weet iemand hoeveel spelers dat we nu onder kontrakt hebben?.
Heeft iemand een overzichtje  :?
Staat wel ergens op de site hier...ben benieuwd of we komende dagen nog links of rechts nog versterkingen opgepikt worden :zweep

Bankzitter

Volgens mij zijn dit spelers met een contract:

Keepers: Jansen, Meijster, Kalisvaart
Verdediging, Mulders, Baoef,Amofa,Berkhout, Marsman, Jetten, Costarelli
Midden, Visser , Souren, Apakou,vd Heide
Aanval: Vink,vd Sande Kvam , Henstra, Kooistra, Look, Binder

Andy King

Citaat van: Bankzitter op juni 10, 2026, 17:40:14
Volgens mij zijn dit spelers met een contract:

Keepers: Jansen, Meijster, Kalisvaart
Verdediging, Mulders, Baoef,Amofa,Berkhout, Marsman, Jetten, Costarelli
Midden, Visser , Souren, Apakou,vd Heide
Aanval: Vink,vd Sande Kvam , Henstra, Kooistra, Look, Binder

Dat is toch al 20 man.

justremco

Citaat van: Andy King op juni 10, 2026, 18:42:09
Dat is toch al 20 man.

Verwacht dat er wel 4/5 vertrekken van deze lijst

Bens

Citaat van: Bankzitter op juni 10, 2026, 17:40:14
Volgens mij zijn dit spelers met een contract:

Keepers: Jansen, Meijster, Kalisvaart
Verdediging, Mulders, Baoef,Amofa,Berkhout, Marsman, Jetten, Costarelli
Midden, Visser , Souren, Apakou,vd Heide
Aanval: Vink,vd Sande Kvam , Henstra, Kooistra, Look, Binder
Zeker op het middenveld moet er zeker nog bij en de aanval kan er ook nog war bij.

Specuveter

Marsman gaat nog wel weg
Binder ook
Kooistra idem
Visser nog niet fit
Baouf nog verkocht
Gaat nog veel gebeuren

Bankzitter

Ik verwacht dat er van de spelers die onder contract staan nog iets van 10 de selectie niet halen (verhuur, verkoop, terug naar O21).

Basis: Jansen, Amofa, Jetten, Vink, misschien Costarellide en de rest voor de breedte.


Specuveter

Ik hoorde het gerucht dat ze weer gaan shoppen bij Lille
Rechtsbuiten en een jonge spits uit Kameroen?

zeewolde

Nog meer 18 en 19 jarigen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op juni 11, 2026, 08:29:34
Ik hoorde het gerucht dat ze weer gaan shoppen bij Lille
Rechtsbuiten en een jonge spits uit Kameroen?

Adame Fa?z en Angel Yondjo Matah ?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

NRG

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 11, 2026, 09:01:10
https://www.instagram.com/p/DZN1apHCCs1/


Allemaal leuk en aardig, maar er zal ook routine bij moeten. Met een O21 elftal ga je het niet redden in de ere.

Specuveter

Denk dat de spelers met routine nog even wachten met club kiezen
Als je een tweede Ferrah kunt krijgen en een zeer talentvolle spits welke inmiddels voor Kameroen is uitgekomen moet je misschien toeslaan.
Die routine komt wel.....voor 7 Augustus hopelijk.
Tot hoelang loopt transferperiode?
Denk 1 September dus meeste ploegen zullen er na 3 wedstrijden in de competitie al heel anders uitzien

zeewolde

Citaat van: Specuveter op juni 11, 2026, 09:22:28
Denk dat de spelers met routine nog even wachten met club kiezen
Als je een tweede Ferrah kunt krijgen en een zeer talentvolle spits welke inmiddels voor Kameroen is uitgekomen moet je misschien toeslaan.
Die routine komt wel.....voor 7 Augustus hopelijk.
Tot hoelang loopt transferperiode?
Denk 1 September dus meeste ploegen zullen er na 3 wedstrijden in de competitie al heel anders uitzien

Als je eerst allerlei talenten gaat halen, heb je straks geen budget meer voor die routine.
En bepaalde posities worden nu dubbel bezet met jeugdige spelers.