Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Sakas

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 27, 2026, 10:25:04
Citaat van: Bens op mei 27, 2026, 10:11:09
Wanneer worden de competitie wedstrijden door de KNVB bekend gemaakt?

Meestal medio juni, nog even wachten dus.
#3
Citaat van: Specuveter op januari 29, 2026, 12:16:18
Voor het Zuiden wel
Noorden blijft winters ben ik bang....

Niet bang zijn....
#4
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
november 21, 2025, 18:53:43
Citaat van: mark1989 op november 21, 2025, 16:34:00
NIet verkopen in de winter. Als Cambuur dit jaar bij de eerste 2 eindigt kun je hem in de zomer voor een mega bedrag verkopen. En hij kan mooi dit seizoen afmaken.
Natuurlijk zou er een bod kunnen komen die we niet kunnen weigeren. Maar die ligt wel erg hoog.

En dan in januari een blessure oplopen waar hij 1 jaar mee moet revalideren. En vervolgens maar afwachten wat er gaat gebeuren. Ik denk bij een goed bod (geen idee hoe hoog) strik erom en bedankt voor de sponsoring. Met clubs als Ajax Feyenoord bayer M?nchen Lille en dergelijke komt er echt wel een goed bod op tafel deze winter. Die is echt niet houdbaar voor ons.
#5
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
november 04, 2025, 15:43:40
Citaat van: Specuveter op november 04, 2025, 14:08:12
Wij krijgen ons dipje ook nog wel.

Net gehad jonge!   8)
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 23, 2025, 18:45:32
Ook dat hoort bij de historie van onze club, helaas voor jou. Dat moet ook vastgelegd worden.
#7
Iedereen heeft het maar over Ferrari en Baouf maar Sjostrand is ook gewoon heel goed, komt zijn man vaak voorbij. Zeer waardevol voor Cambuur vind ik!
#8
Selectie en Technische staf / Re: Nicolas Binder
oktober 03, 2025, 11:05:14
Citaat van: Arno A op oktober 03, 2025, 09:32:36
Gaan we hem binnenkort nog in actie zien? Geef anders Henstra een kans in de voorhoede. Schiet ze er regelmatig in bij de jeugd.
Zou Henstra minder zijn dan Visser, R?lke of vd Sande?

Dan zou ik eerder Henstra op rechts zetten en Ferrah op 10.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
oktober 02, 2025, 18:29:48
Of over hoe goed onze Lambooij is
#10
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
september 30, 2025, 12:49:26
Citaat van: sjaak op september 30, 2025, 12:48:28
Dat mag ik gvd hopen, anders kest elke willekeurig passant die bij de Aldi daklozenbier haalt wel op 6 zette

Nou Sjaak ga maar vast warmlopen dan.... :zweep
#11
Selectie en Technische staf / Re: Fedde de Jong
september 05, 2025, 12:18:15
Citaat van: Lore op september 04, 2025, 16:02:55
Ik nog steeds niet. Er zijn twee logische manieren dat zij contract nu ontbonden is:

1. Fedde heeft zelf opgezegd omdat hij een nieuwe baan heeft. Daarmee zou hij al zijn rechten verspelen als transitievergoeding of eventuele ww-rechten mocht er iets mis gaan
2. Er is een vaststellingsovereenkomst getekend.

Fedde heeft een zaakwaarnemer, die zijn werk niet doet als hij hier niet juridisch advies bij vraagt. Dan kom je altijd op punt 2 uit. Daarnaast zal elke jurist minimaal de transitievergoeding vaststellen, maar ik denk zelfs dat het meer is. Voor de duidelijkheid: juridisch had Cambuur een probleem en  niet Fedde. Dat Henk heeft gebeld met de trainer van De Graafschap is geen vrijwilligerswerk: het is een potentiele oplossing voor Cambuur

In een VSO hoef je geen transitievergoeding op te nemen. Dus een bedrag tussen de ? 0,00 euro tot ? 100.000.000 is mogelijk (max transitievergoeding volgens arbeidsrecht is overigens ? 98.000. Dus het blijft speculeren en Cambuur zal hier geen mededelingen over doen. Ook in de jaarrekening zal dit vast weggepoetst worden onder de salariskosten. Dus we komen er nooit achter.
#12
Selectie en Technische staf / Re: Ichem Ferrah
augustus 21, 2025, 12:29:45
Citaat van: Destroyer op augustus 21, 2025, 11:47:45
Welkom  |:) en lees als speler vooral nooit dit forum  :devil :_schater

En weer een opdracht voor de speler erbij  :zweep
#13
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
augustus 21, 2025, 12:25:42
Echte Liwwarders, Ut is niks en ut sel ook nooit iets wudde!  :_schater
#14
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 19, 2025, 10:58:29
Dan zitten we allemaal weer in Sak & as :koffie

_O_ mooi gevonden  :proost :_schater
#15
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 19, 2025, 10:24:10
Dan begin ik al weer ernstig te twijfelen ;(

Dat worden inderdaad voorlopig dan geen nieuwe spelers..... :zweep