Citaat van: Bens op mei 27, 2026, 10:11:09
Wanneer worden de competitie wedstrijden door de KNVB bekend gemaakt?
Meestal medio juni, nog even wachten dus.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Bens op mei 27, 2026, 10:11:09
Wanneer worden de competitie wedstrijden door de KNVB bekend gemaakt?
Citaat van: Specuveter op januari 29, 2026, 12:16:18
Voor het Zuiden wel
Noorden blijft winters ben ik bang....
Citaat van: mark1989 op november 21, 2025, 16:34:00
NIet verkopen in de winter. Als Cambuur dit jaar bij de eerste 2 eindigt kun je hem in de zomer voor een mega bedrag verkopen. En hij kan mooi dit seizoen afmaken.
Natuurlijk zou er een bod kunnen komen die we niet kunnen weigeren. Maar die ligt wel erg hoog.
Citaat van: Specuveter op november 04, 2025, 14:08:12
Wij krijgen ons dipje ook nog wel.

Citaat van: Arno A op oktober 03, 2025, 09:32:36
Gaan we hem binnenkort nog in actie zien? Geef anders Henstra een kans in de voorhoede. Schiet ze er regelmatig in bij de jeugd.
Zou Henstra minder zijn dan Visser, R?lke of vd Sande?
Citaat van: sjaak op september 30, 2025, 12:48:28
Dat mag ik gvd hopen, anders kest elke willekeurig passant die bij de Aldi daklozenbier haalt wel op 6 zette
Citaat van: Lore op september 04, 2025, 16:02:55
Ik nog steeds niet. Er zijn twee logische manieren dat zij contract nu ontbonden is:
1. Fedde heeft zelf opgezegd omdat hij een nieuwe baan heeft. Daarmee zou hij al zijn rechten verspelen als transitievergoeding of eventuele ww-rechten mocht er iets mis gaan
2. Er is een vaststellingsovereenkomst getekend.
Fedde heeft een zaakwaarnemer, die zijn werk niet doet als hij hier niet juridisch advies bij vraagt. Dan kom je altijd op punt 2 uit. Daarnaast zal elke jurist minimaal de transitievergoeding vaststellen, maar ik denk zelfs dat het meer is. Voor de duidelijkheid: juridisch had Cambuur een probleem en niet Fedde. Dat Henk heeft gebeld met de trainer van De Graafschap is geen vrijwilligerswerk: het is een potentiele oplossing voor Cambuur
Citaat van: Destroyer op augustus 21, 2025, 11:47:45
Welkomen lees als speler vooral nooit dit forum
![]()
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 19, 2025, 10:58:29
Dan zitten we allemaal weer in Sak & as
mooi gevonden
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 19, 2025, 10:24:10
Dan begin ik al weer ernstig te twijfelen