Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarden36

Citaat van: fred op oktober 15, 2025, 10:03:53
14 november komt (jong) oranje weer spelen in ons mooie stadion.
Jong Sloveni? ditmaal de tegenstander

Op site KNVB staat oude stadion. Zal wel een fout zijn

Noordcambuur

Citaat van: fred op oktober 15, 2025, 10:03:53
14 november komt (jong) oranje weer spelen in ons mooie stadion.
Jong Sloveni? ditmaal de tegenstander
ohhh mooi kunnen we het stadion weer vol krijgen :jupiler
En ook mooi voor de club h??..

Noordcambuur


Bernardo

Citaat van: Leeuwarden36 op oktober 15, 2025, 11:55:05
Op site KNVB staat oude stadion. Zal wel een fout zijn
Sponsornaam mag niet vermeld worden, daarom staat er gewoon Cambuur stadion.

Leeuwarden36

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2025, 12:31:43
Sponsornaam mag niet vermeld worden, daarom staat er gewoon Cambuur stadion.

Als je op het stadion klikt, ga je op google maps naar het oude stadion, staat ook capaciteit van 10.000 mensen

Bernardo

Citaat van: Leeuwarden36 op oktober 15, 2025, 13:26:46
Als je op het stadion klikt, ga je op google maps naar het oude stadion, staat ook capaciteit van 10.000 mensen

Oh apart, bij de kaartverkoop staat het wel goed.

Noordcambuur

Heel vreemd er zijn maar een paar vakken open op Oosttribune?

fred

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2025, 14:11:00
Heel vreemd er zijn maar een paar vakken open op Oosttribune?

De rest is waarschijnlijk voor de oranje clown vereniging gereserveerd en komen op het einde pas vrij. Dat was ook zo met de Leeuwinnen tegen Finland!

Bernardo

Of ze gooien de rest pas open als de kaartverkoop goed loopt, het is ook maar Jong Oranje.

Noordcambuur

We mooi eerst Leeuwinnen en nu de spelers van jong oranje naar Leeuwarden.

Dat geeft al heel wat aan dat de knvb veel vertrouwen heeft in Cambuur.

Bankzitter

Tja waar vind in het noorden een mooier stadion met een betere grasmat ? :P

Levert mooi wat op. Ben benieuw wat voor evenementen er nog meer eventueel kunnen worden gehouden , mogelijk in de zomer.

Mp

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2025, 12:31:43
Sponsornaam mag niet vermeld worden, daarom staat er gewoon Cambuur stadion.

Het is gewoon de offici?le naam van het stadion

PePe

Vandaag wordt gestart met de sloop van het oude stadion. (Omrop) De Zuidtribune moet als eerste tegen de vlakte gaan.

fred

Citaat van: PePe op oktober 22, 2025, 10:29:08
Vandaag wordt gestart met de sloop van het oude stadion. (Omrop) De Zuidtribune moet als eerste tegen de vlakte gaan.

Ik mag toch hopen dat niet 1 of andere gek dit gaat filmen/fotograveren  ;(

Sakas

Ook dat hoort bij de historie van onze club, helaas voor jou. Dat moet ook vastgelegd worden.
Laat sien ast foor Cambuur bist!