Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven vrijdag 23 januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, januari 17, 2026, 15:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

Weersvoorspellingen zien er prima uit de komende twee weken!

Specuveter

Citaat van: Stanley op januari 29, 2026, 10:59:10
Weersvoorspellingen zien er prima uit de komende twee weken!
Voor het Zuiden wel
Noorden blijft winters ben ik bang....

Sakas

Citaat van: Specuveter op januari 29, 2026, 12:16:18
Voor het Zuiden wel
Noorden blijft winters ben ik bang....

Niet bang zijn....
Laat sien ast foor Cambuur bist!