Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Staan ze weer op 8 punten

Specuveter

Nu Den Haag nog dan word het ??n perfect weekend.

Eewal

Citaat van: Specuveter op november 02, 2025, 16:40:30
Nu Den Haag nog dan word het ??n perfect weekend.
Willem 2 morgen punten verliezen bij psv zou het af maken.

PePe

D Haag weer gewonnen. Cambuur heeft 7 punten achterstand, en 1 wedstrijd meer.

Eewal

Heerlijke uitslagen vanavond! We gaan promoveren, ik voel het!

Yellow Army

Citaat van: Eewal op november 03, 2025, 21:57:42
Heerlijke uitslagen vanavond! We gaan promoveren, ik voel het!

Topweekend! Zo'n beetje de gehele top 10, bij aanvang van deze speelronde, minus ado en j psv heeft pinten verloren.
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op november 03, 2025, 22:07:42
Topweekend! Zo'n beetje de gehele top 10, bij aanvang van deze speelronde, minus ado en j psv heeft pinten verloren.
jong psv doet niet mee(ranglijst)maar vanavond wel  :y

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 22:09:53
jong psv doet niet mee(ranglijst)maar vanavond wel  :y

Klopt, en dus alleen maar goed dat ze hebben gewonnen en ado kijk ik niet eens meer naar
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op november 04, 2025, 13:20:58
Klopt, en dus alleen maar goed dat ze hebben gewonnen en ado kijk ik niet eens meer naar

Ado gaat nog wel terugvallen
Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2025, 13:24:10
Ado gaat nog wel terugvallen
Wij krijgen ons dipje ook nog wel.

Sakas

Citaat van: Specuveter op november 04, 2025, 14:08:12
Wij krijgen ons dipje ook nog wel.

Net gehad jonge!   8)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

fred

Het weekend wordt alleen maar mooier: de Graafschap 0-3 ruststand bij RKC  :_schater

Eewal

Citaat van: fred op november 09, 2025, 17:35:38
Het weekend wordt alleen maar mooier: de Graafschap 0-3 ruststand bij RKC  :_schater
gelijkspel was gunstiger geweest...

Specuveter

Prima zo....
Beide teams op 11!! Punten.

Johan-12

Citaat van: Specuveter op november 09, 2025, 17:56:03
Prima zo....
Beide teams op 11!! Punten.
De Graafschap dan nog wel een wedstrijd minder, dus gelijkspel was toch wel gunstiger geweest denk ik. Maar je moet het uiteindelijk zelf doen.