Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

sjaak

Dat mag ik gvd hopen, anders kest elke willekeurig passant die bij de Aldi daklozenbier haalt wel op 6 zette

Sakas

Citaat van: sjaak op september 30, 2025, 12:48:28
Dat mag ik gvd hopen, anders kest elke willekeurig passant die bij de Aldi daklozenbier haalt wel op 6 zette

Nou Sjaak ga maar vast warmlopen dan.... :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Stanley

Deze jongen zit als voormalig basisspeler al 9 weken op de bank wat echt wel iets met een speler doet. Als het vertrouwen en de vorm terug zijn is hij gewoon een goede speler. Hij wordt  beter door hem te steunen. Tegen jong PSV was hij heel belangrijk met zijn doelpunt.

sjaak

Sakas, ik kom nooit bij de Aldi  :)

Derkx R.H.

Citaat van: sjaak op september 30, 2025, 14:25:02
Sakas, ik kom nooit bij de Aldi  :)
Nog steeds een winkel verbod?

sjaak

 Weet ik niet precies. Volgens mij is dat al voorbij, tenzij ze mijn actie zaterdag op het veld er bij rekenen. Dan komt er zo maar een jaar of 5 bij, vermoed ik

PePe

#141
Komende vrijdag maar eens zingen: Nicky Souren Ol? Ol?, in plaats van Henk de Jong Ol? Ol?.
Nicky trainde afgelopen week apart i.v.m griep, misschien oorzaak van een mindere wedstrijd?

Oud Cambuur

Trainde vandaag apart afwachten dus voor vrijdag

Bernardo

Moet zsm een vervanger voor Visser komen, we zaten al krap in de middenvelders en nu helemaal.

papier

Citaat van: Bernardo op oktober 01, 2025, 15:11:39
Moet zsm een vervanger voor Visser komen, we zaten al krap in de middenvelders en nu helemaal.

Dat klopt wel ja. Want naast het feit dat Visser nu dan weg is is Nartey er natuurlijk ook niet meer. Met R?lke, Souren, Diemers wel dunbezet. Erachter heb je dan voor de aanvallende positie nog Vd Sande/Balk en voor de 6 Bakkati als back up maar die heb ik alleen nog maar achterin gezien dacht ik?

mark1989

#145
Citaat van: Bernardo op oktober 01, 2025, 15:11:39
Moet zsm een vervanger voor Visser komen, we zaten al krap in de middenvelders en nu helemaal.

De transfermarkt is dicht. En transfervrij een goede 6 oppikken die fit is lukt toch niet.
Ben het wel eens dat we wel een probleem op 6 hebben. Souren viel heel slecht in tegen Roda. Hij moet vrijdag echt beter spelen. Hij staat soms te dromen.
Anders zou je misschien een verdediger daar neer kunnen zetten. Met Diemers die af en toe zijn man laat lopen en een Balk die meer in de spits staat dan op het middenveld ben je veel te kwetsbaar op het middenveld.

Johan-12

Citaat van: mark1989 op oktober 01, 2025, 18:04:40
De transfermarkt is dicht. En transfervrij een goede 6 oppikken die fit is lukt toch niet.
Ben het wel eens dat we wel een probleem op 6 hebben. Souren viel heel slecht in tegen Roda. Hij moet vrijdag echt beter spelen. Hij staat soms te dromen.
Anders zou je misschien een verdediger daar neer kunnen zetten. Met Diemers die af en toe zijn man laat lopen en een Balk die meer in de spits staat dan op het middenveld ben je veel te kwetsbaar op het middenveld.
Maar beter nu een niet fitte speler halen en optrainen, dan straks in de winterstop. Dat hebben we laatste jaren wel gezien, de winterstop transfer zijn zelden een succes. Ze hebben vaak een blessure of krijgen die omdat ze halfjaar daarvoor niet hebben gespeeld.

sunderland

#147
Citaat van: mark1989 op oktober 01, 2025, 18:04:40
De transfermarkt is dicht. En transfervrij een goede 6 oppikken die fit is lukt toch niet.
Ben het wel eens dat we wel een probleem op 6 hebben. Souren viel heel slecht in tegen Roda. Hij moet vrijdag echt beter spelen. Hij staat soms te dromen.
Anders zou je misschien een verdediger daar neer kunnen zetten. Met Diemers die af en toe zijn man laat lopen en een Balk die meer in de spits staat dan op het middenveld ben je veel te kwetsbaar op het middenveld.
wat een negativiteit. Hij speelde idd slecht maar viel daarvoor ook 5 x uitstekend in. Het middenveld stond/staat eindelijk goed. Geef die jongen even wat langer de tijd . Visser was ook erg matig in Dordrecht en daarna steeds een stap beter. Als het nu 3 wedstrijden niet gaat op die positie verwacht ik Berkhout op die plek.

Yellow Army

Prima pot. Niks op aan te merken
Area 58

Oud Cambuur

Vind ik ook en Jansen e  Ferrah