Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - HilversumOnTour

#1
Citaat van: Bolle op juli 04, 2017, 13:07:15
Volledig eens. Wat een onzin!

Social Media van tegenwoordig  _O_ 8)

Nieuwe nummer 11 om 13:00 dus.... buitenspeler?
#2
Wedstrijden / Re: Beker
januari 26, 2017, 23:40:31
Balen! Wel mooi dichtbij  |:)
#4
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 10, 2017, 13:10:11
Nijland had tijdens de avond een tweetal nieuwtjes voor de aanwezigen en alle kijkers via FC Groningen TV, dat live en exclusief verslag deed van de avond. Zo meldde hij de hoogte van de transfervergoeding voor Albert Rusnák naar het Amerikaanse Real Salt Lake, die 435.000 euro bedraagt.
#5
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2016, 14:11:36
Tuurlijk. Jij ook?

Ik wist niet dat je nog leefde  8)

Druk, druk, druk met alle voetballers haha! Ik ben erbij vanavond  |:)
#6
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2016, 20:53:49
Hoeveel gaan er morgen heen?

Ga je een kijkje nemen vanavond?  |:)
#7
Wedstrijden / Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
augustus 05, 2016, 11:59:07
Opstelling?
|:)
#8
Wedstrijden / Re: Seizoen 2016/2017
augustus 02, 2016, 15:36:16
#9
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden 2016/2017
juli 20, 2016, 00:25:35
Citaat van: moodygrunn op juli 19, 2016, 23:56:19
voor de liefhebber:

http://www.omroepflevoland.nl/sport/137749/almere-almere-city-fc-verslaat-cambuur-3-0

wedstrijdverslag met video.

Zijn er snel bij! Drama achterin zo te zien. Benieuwd hoe we ervoor staan in Venlo na 90 minuten, daar gaat het uiteindelijk om.
#10
Mooie pot gelijk, wie gaan er allemaal?  |:) |:)
#11
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden 2016/2017
juli 19, 2016, 23:28:08
Die gozer die 2x scoorde van Almere is echt een topper, had ik hier graag erbij willen zien!
#12
Om mee te doen in de top 3 hebben we een goede JL spits nodig ala Ars die er 20+ in knalt.

Ben benieuwd
|:)
#13
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 15, 2016, 11:50:18
+3  :0= |:)
#15
Pool / Re: Pool AZ - SC Cambuur 27-01-2016
januari 27, 2016, 18:09:22
2-2
1-1 rust
Streek
Barto
3x geel