Citaat van: Bolle op juli 04, 2017, 13:07:15
Volledig eens. Wat een onzin!
Social Media van tegenwoordig

Nieuwe nummer 11 om 13:00 dus.... buitenspeler?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Bolle op juli 04, 2017, 13:07:15
Volledig eens. Wat een onzin!

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2016, 14:11:36
Tuurlijk. Jij ook?
Ik wist niet dat je nog leefde
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2016, 20:53:49
Hoeveel gaan er morgen heen?
Citaat van: moodygrunn op juli 19, 2016, 23:56:19
voor de liefhebber:
http://www.omroepflevoland.nl/sport/137749/almere-almere-city-fc-verslaat-cambuur-3-0
wedstrijdverslag met video.