Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2016/2017

Gestart door Voorstopper, juni 14, 2016, 10:19:36

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Jandehulk op juli 21, 2016, 20:47:30
ik denk Almere
Tis maar net van welke kant je het bekijkt?

Galdiano

Emmen - 1:09 - 103KM
Almere  - 1:12 - 126KM

Leeuwarden als vertrekpunt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jandehulk

Citaat van: Galdiano op juli 21, 2016, 21:56:15
Emmen - 1:09 - 103KM
Almere  - 1:12 - 126KM

Leeuwarden als vertrekpunt.
kom uit het almachtige scharnegoutum he ??

Jandehulk

Volendam is ook maar een stukkie

1992SCC

Zijn wij de enige club in de Juup met zo' n gezellig forum? Wou wel even kijken hoe de fans van bijvoorbeeld NAC en VVV naar komend seizoen kijken?? Nou ben ik niet zo'n befaamd googleaar..... Heeft iemand anders misschien een paar linkjes?

Collingwood

Citaat van: 1992SCC op augustus 02, 2016, 14:12:51
Zijn wij de enige club in de Juup met zo' n gezellig forum? Wou wel even kijken hoe de fans van bijvoorbeeld NAC en VVV naar komend seizoen kijken?? Nou ben ik niet zo'n befaamd googleaar..... Heeft iemand anders misschien een paar linkjes?

NAC: bsiderats.nl
VVV: venlonaren.net

Kunnen niet aan ons tippen, natuurlijk!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

1992SCC

Citaat van: Collingwood op augustus 02, 2016, 14:15:53
NAC: bsiderats.nl
VVV: venlonaren.net

Kunnen niet aan ons tippen, natuurlijk!  :proost

Dank!! In geen enkel opzicht hopelijk  |:) ;)

HilversumOnTour


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

V-man

Heb die "hardcore forums (ahum)" van nac en vvv ff bekeken. Wij mogen trots zijn op deze site!! Had van nac meer verwacht, zeker gelet op zo'n stoere "hardcore punk" naam b-side rats. vvv's pagina was gewoon irritant zielig (met alle respect) maar goed die is dan ook nog ünder construction (gniffel)

RotterdamLeeuwarden

MVVfans.nl is ook een leuke.
Allen dat gebrabbel wat limburgs heeft kan ik niet altijd volgen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Hendrikscc

Citaat van: Jandehulk op juli 21, 2016, 22:06:04
kom uit het almachtige scharnegoutum he ??

Zijn we bijna buren, ik woon in Bozum 8)