Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2016/2017

Gestart door Voorstopper, juni 14, 2016, 10:19:36

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: denistel op juni 14, 2016, 17:43:33
cambuur - nac gewoon op vrijdag toch en wie weet wat de mooiste wedstrijden gaan worden.
Nou ik vind Twente uit nog wel een iets mooier affiche.

Bankzitter

Kunen voor de winterstop een mooie serie maken:

vrijdag 2 december 2016   SC Cambuur   Jong Ajax
vrijdag 9 december 2016   SC Cambuur   Jong FC Utrecht
zaterdag 17 december 2016   RKC Waalwijk   SC Cambuur

9 punten

En een eindspurt:
vrijdag 21 april 2017   Jong Ajax   SC Cambuur
vrijdag 28 april 2017   Jong FC Utrecht   SC Cambuur
vrijdag 5 mei 2017   SC Cambuur   RKC Waalwijk

9 punten




okkele

Citaat van: SCC op juni 14, 2016, 11:37:28
Pittig begin, tweede periode moet voor ons zijn!

knap dat je dat nu al weet.
we hebben al 13 spelers.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Citaat van: okkele op juni 14, 2016, 22:06:23
knap dat je dat nu al weet.
we hebben al 13 spelers.

En de twaalfde man.

Voetbalstadion.NET

Graag wil ik jullie vragen of jullie mij kunnen helpen om meer informatie over het stadion van Cambuur te verschaffen.
Op mijn website over voetbalstadions heb ik een aparte pagina gemaakt over het Cambuur stadion. https://voetbalstadion.net/nederland/cambuur-stadion/


Groet Richard

zeewolde

Citaat van: Voetbalstadion.NET op juni 15, 2016, 14:42:46
Graag wil ik jullie vragen of jullie mij kunnen helpen om meer informatie over het stadion van Cambuur te verschaffen.
Op mijn website over voetbalstadions heb ik een aparte pagina gemaakt over het Cambuur stadion. https://voetbalstadion.net/nederland/cambuur-stadion/


Groet Richard
capaciteit is 10000 volgens mij.
En sinds 3 seizoenen spelen we noodgedwongen weer op kunstgras. Als alles goed gaat in het nieuwe stadion weer op echt gras

Voetbalstadion.NET

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2016, 14:47:33
capaciteit is 10000 volgens mij.
En sinds 3 seizoenen spelen we noodgedwongen weer op kunstgras. Als alles goed gaat in het nieuwe stadion weer op echt gras

Dank je wel. Heb het stuk over de grasmat aangepast.

Het stadion biedt plaats aan 10.250 toeschouwers. Als je dit ergens anders vermeld ziet staan (officiele site). Wil je mij dan de link sturen?

Geelblauwstiens

Iemand die me weer even een goede iCal tip wil geven om alle wedstrijden met tijden in m'n iPhone-agenda te krijgen??? Tnxxx

Marc S

Citaat van: Voetbalstadion.NET op juni 15, 2016, 21:41:00
Dank je wel. Heb het stuk over de grasmat aangepast.

Het stadion biedt plaats aan 10.250 toeschouwers. Als je dit ergens anders vermeld ziet staan (officiele site). Wil je mij dan de link sturen?

Aantal zitplaatsen is wat onduidelijk er zouden op de zuid tribune 1 of 2 rijtjes bijgekomen zijn. Maar doorgaans wordt er van 10000-10200 plaatsen uitgegaan.

justremco

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 23:40:05
Iemand die me weer even een goede iCal tip wil geven om alle wedstrijden met tijden in m'n iPhone-agenda te krijgen??? Tnxxx

+1

Geelblauwstiens

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 23:40:05
Iemand die me weer even een goede iCal tip wil geven om alle wedstrijden met tijden in m'n iPhone-agenda te krijgen??? Tnxxx
Dank:
Maak-agenda.nl

El Ma-kri-niii

Citaat van: Marc S op juni 22, 2016, 00:06:56
Aantal zitplaatsen is wat onduidelijk er zouden op de zuid tribune 1 of 2 rijtjes bijgekomen zijn. Maar doorgaans wordt er van 10000-10200 plaatsen uitgegaan.
Als alles, inclusief uitvak, uitverkocht is, roept Rein dat er 10.000 man aanwezig zijn. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn dat de capaciteit gelijk gebleven is na de verplaatsing en later vergroting van het uitvak, en die extra rijtjes op Zuid. Zou me niks verbazen als er op deze manier wat extra eurootjes buiten de boeken worden gehouden.

nikjeuh

Opvallend... We hebben eind september alle verre ritjes al gehad... VVV, Fortuna, MVV en Helmond (al valt de laatste relatief mee)

maikcambuur

Klopt, in de jupiler zijn de meeste uitwedstrijden verderweg helaas. Wedstrijd die het dichtste bij is zal Emmen wel zijn denk ik..

Jandehulk

Citaat van: maikcambuur op juli 21, 2016, 20:44:30
Klopt, in de jupiler zijn de meeste uitwedstrijden verderweg helaas. Wedstrijd die het dichtste bij is zal Emmen wel zijn denk ik..
ik denk Almere