Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur [17-4-16]

Gestart door Casuals-lwd, april 03, 2016, 21:44:31

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (14.7%)
Marvin Peersman
1 (2.9%)
Darrly Lachman
1 (2.9%)
Martijn van der Laan
9 (26.5%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (2.9%)
Jack Byrne
0 (0%)
Martijn Barto
2 (5.9%)
Jerge Hoefdraad
7 (20.6%)
Kevin van Veen
8 (23.5%)

Totaal aantal stemmen: 34

Stemmen gesloten: april 24, 2016, 19:39:44

Ronnie tng

Citaat van: Montana op april 12, 2016, 21:00:18
Kvc heeft iig aangegeven/gevraagd dat een potje bier in de bus moet kunnen.

Poeh poeh waarschijnlijk kom je met een voorzitter die niet drinkt en weet wat er speelt niet serieus over met dit onderwerp?, Er iis vanuit CC zo ontzettend veel voorgesteld bij Sarah die overal open voor staat om  over in gesprek te gaan, maar als het dan puntje bij paaltje komt veranderd ze helemaal niets. Nu hoorde ik bij de administratie dat de huidige uitkaart wordt vervangen, dat we straks online kaarten kunnen kopen. Allemaal leuk en aardig, maar gaat dit niet in overleg met de KVC? Waarom nooit meer een forum avond, waarom wordt de (vanuit supporters geïntroduceerde) uitkaart niet eerst onder de loep genomen enz. 

In beginsel is de uitkaart in het leven gebracht om meer vrijheden te krijgen omdat iedereen persoonlijk staat geregistreerd. Het enige is dat we meer auto combi's hebben, wat een landelijke trend is geworden. Verder veranderd er maar bitter weinig, en helaas worden dit soort dingen niet meer geëvalueerd met supporters. Misschien met de KVC, maar helaas is dat niet meer wat het geweest is  ;(

v

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op april 13, 2016, 12:08:44
Knap van Macintosch. In een week tijd wendbaarder geworden.  :X

Training hé, keiharde training!!
Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op april 13, 2016, 12:08:44
Knap van Macintosch. In een week tijd wendbaarder geworden.  :X
De uitleg was toch dat Peersman met zijn wendbaarheid beter raad zou weten met Younes?

Viper

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 12:49:23
De uitleg was toch dat Peersman met zijn wendbaarheid beter raad zou weten met Younes?

Snelheid.

Casuals-lwd


AL


Dokkumer

Citaat van: AL op april 14, 2016, 18:55:05
150 man toch?
Dinsdag ja. Het is nu op het moment van schrijven donderdag. Zal ongetwijfeld nog wel iemand bijgekomen zijn ;)

058-4life

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2016, 19:44:30
Dinsdag ja. Het is nu op het moment van schrijven donderdag. Zal ongetwijfeld nog wel iemand bijgekomen zijn ;)
Zo moeilijk is het dan toch niet?!

151 souls  l8l |:)

siepelsjeu

Gister middag was er 1 bus vol en 50 auto's (ik dacht dat er 40 mochten?)

denistel

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 12:49:23
De uitleg was toch dat Peersman met zijn wendbaarheid beter raad zou weten met Younes?

en limbombe dan :_schater

Bernardo

@SCCambuurLwd: De autocombi voor #NECCAM is met 50 auto's helemaal uitverkocht. Inschrijven voor de bus naar Nijmegen kan nog wel tot 12.00 uur. #Cambuur

El Ma-kri-niii

Citaat van: denistel op april 14, 2016, 22:50:40
en limbombe dan :_schater
Het was mijn uitleg niet he ;) Hopelijk wil Keizer nu meer uitgaan van eigen kracht.

El Ma-kri-niii

Nienhuis; Peersman, Lachman*, Vd Laan, Vytas; Monteiro, Nummer 24, Byrne*, Vd Streek; Barto, Hoefdraad

Verwachte opstelling volgens Albers. Kies nou eens voor twee buitenspelers! En nummer 24 is een aanfluiting.

HilversumOnTour


moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 15, 2016, 11:38:24
Nienhuis; Peersman, Lachman*, Vd Laan, Vytas; Monteiro, Nummer 24, Byrne*, Vd Streek; Barto, Hoefdraad

Verwachte opstelling volgens Albers. Kies nou eens voor twee buitenspelers! En nummer 24 is een aanfluiting.
* = op scherp
In Henk en Sandor we trust