Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur [17-4-16]

Gestart door Casuals-lwd, april 03, 2016, 21:44:31

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (14.7%)
Marvin Peersman
1 (2.9%)
Darrly Lachman
1 (2.9%)
Martijn van der Laan
9 (26.5%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (2.9%)
Jack Byrne
0 (0%)
Martijn Barto
2 (5.9%)
Jerge Hoefdraad
7 (20.6%)
Kevin van Veen
8 (23.5%)

Totaal aantal stemmen: 34

Stemmen gesloten: april 24, 2016, 19:39:44

Casuals-lwd

Zou mooi zijn als dit vak ook vol komt. |:)

Tukker

Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2016, 21:44:31
Zou mooi zijn als dit vak ook vol komt. |:)
NEC trouwens wel een fysieke ploeg hoor. Vandaag de Gelderse derby gezien, maar die kletsen er wel op. Zou Cambuur ook wat meer moeten doen.

Wij gaan zeker en hopelijk idd een vol uitvak. Helaas wel weer een buscombi maar hopelijk tegen een schappelijke prijs.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

denistel

zeiden we van de graafschap oek die waren oek niks gister,en thuis 3-1 wonnen van nec

Casuals-lwd

Citaat van: Tukker op april 03, 2016, 22:06:41
NEC trouwens wel een fysieke ploeg hoor. Vandaag de Gelderse derby gezien, maar die kletsen er wel op. Zou Cambuur ook wat meer moeten doen.

Wij gaan zeker en hopelijk idd een vol uitvak. Helaas wel weer een buscombi maar hopelijk tegen een schappelijke prijs.
Zou wel echt onnodig zijn.

siepelsjeu

Kom maar door met de kaartverkoop info

1992SCC


siepelsjeu

N.E.C. Nijmegen – SC Cambuur op 17 april om 14:30 uur

Deze wedstrijd is een verplichte auto / buscombi

Autocombi:

Kaartprijs €10 euroToegestaan maximaal 40 auto's (maximaal 5 personen per voertuig, meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen zijn niet toegestaan)Omwisselen bij Parkeerplaats De Schaars A12, tussen 13.15 uur-13.45 uur
(routebeschrijving en parkeerkaart worden verstrekt bij omwisselen, zichtbaar op dashboard plaatsen)

Buscombi:

Prijs 25,00 euro leden KvC, 30,00 euro niet leden KvCVertrek 10.45 uur vanaf het parkeerterrein gastenvakSupporters dienen uiterlijk 10.30 uur aanwezig te zijnInstap op vertoon van uitkaart

 

Dokkumer

Is dat "zichtbaar op dashboard plaatsen" iets nieuws ofzo? Heb het volgens mij nog niet eerder voorbij zien komen. Wat straks? Zorg voor een geheel schoon voorruit zodat de zichtbaar op het dashboard geplaatste routebeschrijving goed te zien is, gevolgd door het uitlezen van de TomTom om te kijken of je wel de exacte route hebt gevolgd?

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op april 04, 2016, 18:03:20
Is dat "zichtbaar op dashboard plaatsen" iets nieuws ofzo? Heb het volgens mij nog niet eerder voorbij zien komen. Wat straks? Zorg voor een geheel schoon voorruit zodat de zichtbaar op het dashboard geplaatste routebeschrijving goed te zien is, gevolgd door het uitlezen van de TomTom om te kijken of je wel de exacte route hebt gevolgd?

Is niks nieuws, wordt regelmatig verzocht.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2016, 18:26:14
Is niks nieuws, wordt regelmatig verzocht.

Elke keer volgens mij
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2016, 18:26:14
Is niks nieuws, wordt regelmatig verzocht.
OK.. Heb geen uitkaart dus volg dat niet helemaal.. Vind het een beetje belachelijk. Straks naamkaartje op met alle voornamen en achternaam :R

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 04, 2016, 21:57:36
OK.. Heb geen uitkaart dus volg dat niet helemaal.. Vind het een beetje belachelijk. Straks naamkaartje op met alle voornamen en achternaam :R

Is alleen maar om de goede auto's in de speciale parkeerplaats bij het uitvak te laten.
Henk, held, bedankt

supporter01


siepelsjeu


Thieske