Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden 2016/2017

Gestart door Collingwood, mei 18, 2016, 11:39:47

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Piet Jan Nauta ‏@PietJanNauta  19m19 minutes ago
Één zwaluw maakt geen zomer, maar één pinguïn ook geen winter. Maas probeert dingen uit, maar ik denk dat er voor hem nu meer duidelijk is.

Piet Jan Nauta ‏@PietJanNauta  15m15 minutes ago
Maas was daarom ook niet echt rouwig om de eerste nederlaag in zes duels. ,,Van een keer verliezen leer je veel. Een leerzame wedstrijd."
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

De Bosche Bollen zijn wel erg slecht geweest!!
Ach het zijn maar trainingswedstrijden hoor. (er wordt maar raak gewisseld)
Als het om het eggie gaat, kom ik wel kijken.

Bankzitter

Een middenveld zonder balafpakkers... Maas zal toch wel weten dat dit in de competitie niet kan.
Experiment met Hoefdraad op 10 snap ik ook niet helemaal, daar zijn betere kandidaten voor, maar het is maar oefenen.

mugel

Spelers worden zelfs voorbereid op de mentaliteit en reacties van ons supporters. In één week tijd van massale euforie en polonaise naar totale scepsis en wantrouwen. Ik ben nu nog een van die enkelingen die genuanceerd is, maar dat verandert als het geen oefenen meer is. Ondertussen experimenteert Maas erop los met vooral het middenveld, maar het lijkt erop dat dit allemaal met een achterliggend idee is.
Voor het eerst heb ik het idee dat er in de voorbereiding wordt nagedacht en niet zomaar wat wordt getraind en geoefend. Of ben ik nu te positief voor een Cambuurfan?   8)

Galdiano

Niet geweest, maar lees dat één ding duidelijk is geworden.
Zeinstra weer door het ijs gezakt.

Iemand die wat meer info over zijn optreden heeft?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mugel

Door het niet opstellen van bepaalde spelers kun je ook aantonen aan de TD hoe belangrijk ze zijn om te behouden...

Vlampiep

In oefenwedstrijden wil de trainer spelers zien of ze in staat zijn bepaalde patronen te kunnen uitvoeren.
Tevens heeft Maas nu inzicht gekregen waar eventuele versterking moet worden aangetrokken.
Ik denk een nuttige partij die meer informatie kan bieden dan een overwinning.

denistel

tuurlijk wordt er van alles geprobeerd en wordt er langzaam toe gewerkt naar
5 aug..noodzaak blijft een 1e spits want anders wordt he geen top 3

HilversumOnTour

Die gozer die 2x scoorde van Almere is echt een topper, had ik hier graag erbij willen zien!

justremco

Citaat van: HilversumOnTour op juli 19, 2016, 23:28:08
Die gozer die 2x scoorde van Almere is echt een topper, had ik hier graag erbij willen zien!

Schijnt wel mee gesproken te zijn, maar is mij een raadsel waarom die jongen verlengd heeft bij Almere

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

EdsjeSCC


richard

Citaat van: Galdiano op juli 19, 2016, 22:21:03
Niet geweest, maar lees dat één ding duidelijk is geworden.
Zeinstra weer door het ijs gezakt.

Iemand die wat meer info over zijn optreden heeft?

Ja, eerste goal buitenspel dus kwam alleen op hem af tweede penalty wat er volgens mij niet 1 was en derde dramatisch verdedigt en kansloos verder niks te dien gehad!!

HilversumOnTour

Citaat van: moodygrunn op juli 19, 2016, 23:56:19
voor de liefhebber:

http://www.omroepflevoland.nl/sport/137749/almere-almere-city-fc-verslaat-cambuur-3-0

wedstrijdverslag met video.

Zijn er snel bij! Drama achterin zo te zien. Benieuwd hoe we ervoor staan in Venlo na 90 minuten, daar gaat het uiteindelijk om.

Cambuur058

ongelofelijk, die penalty, lekker hoor scheids  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater