Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden 2016/2017

Gestart door Collingwood, mei 18, 2016, 11:39:47

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 19, 2016, 19:42:47
Is een middenveld met Boutzamar, Masek en Hoefdraad ook niet wat licht?
ja tuurlijk, totaal geen balans maar ik denk dat maas toch hoefdraad ook voor de 10 wil proberen. 3 spelers die alle 3 de bal in de voeten willen maar niet een bal afpakken

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 19, 2016, 20:53:54
Aan de ene kant jammer en teleurstellend dat we behoorlijk kansloos verliezen van Almere City.

Aan de andere kant spelen we natuurlijk in een opstelling die er 5 augustus vermoedelijk flink anders uit gaat zien. Hopelijk een leerzame wedstrijd waarin voor Maas het een en ander duidelijk wordt.
Precies

maikcambuur

Is maar een oefenpot. Maar wel slecht voor het zelfvertrouwen. Hopelijk komt er een goed resultaat tegen die turken/grieken.

maikcambuur

By the way, NEC verliest ook met 5-1 van Achilles..

Cor

Voorbereiding was vorig jaar een stuk minder volgens mij. 0-3 happens.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: maikcambuur op juli 19, 2016, 21:13:38
Is maar een oefenpot. Maar wel slecht voor het zelfvertrouwen. Hopelijk komt er een goed resultaat tegen die turken/grieken.

Aan de andere kant: als je alles (makkelijk) wint, gaan ze er misschien veel te makkelijk over denken
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Geelblauwstiens

Citaat van: maikcambuur op juli 19, 2016, 21:13:38
Is maar een oefenpot. Maar wel slecht voor het zelfvertrouwen. Hopelijk komt er een goed resultaat tegen die turken/grieken.
Dat zeiden we zaterdag niet ;)

Noordcambuur

En ga nu verder met je basiself Maas,na vanavond moet je wel beter weten.

speculeter

Het heet niet voor niets oefenwedstrijd.
Je probeert wat uit.
Volgende keer beter.

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 20:51:58
ZIELIG FIGUUR
ben je er geweest?
jij bent echt een ontzettend dom en sneu figuur. Ga je maar bezig houden met Narsingh.

ruubmac

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 20:51:58
ZIELIG FIGUUR
ben je er geweest?

Schaam je  :wall
Ben jij er geweest?

maikcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 19, 2016, 21:21:37
Dat zeiden we zaterdag niet ;)

Ik wel :D Dat was juist goed voor het zelfvertrouwen. Maar het zegt zo weinig. Die lui moesten bijna 3 uur in de bus zitten voor een oefenpot, ga er maar aan staan  :y

El Ma-kri-niii

Belangrijk om tijdens de voorbereiding ook eens op de bek gegaan. Nu gebeurd. Geen paniek.

maikcambuur

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 19, 2016, 21:57:14
Belangrijk om tijdens de voorbereiding ook eens op de bek gegaan. Nu gebeurd. Geen paniek.

Klopt, weten ze ook hoe het niet moet :thumbsup