Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - oost058

#1
Van alles en nog wat / Re: Koffietopic !
augustus 20, 2013, 10:27:54
 :koffie mogge
#2
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 20, 2013, 10:26:12
Citaat van: clint op augustus 20, 2013, 07:26:06
_O_ _O_

Zo is het. Wat een gejank allemaal. De politie heeft zelf verklaard dat er niets gebeurd is. Prima toch? Wat hierboven omschreven wordt met dat er wel eens wat door de lucht vliegt, ach....waar hebben we het over?
Ook dat gejank van menigeen dat vak 14 meer gefocussed is op het uitvak bij een doelpunt. Hou toch op met janken. Dat hoort er toch bij, een beetje jennen. Gebeurt overal in de wereld. Let wel: laf stenen gaan gooien op een bus ben ik ook fel op tegen.

Mooi stukje van hen. En eens met commentaar. Gejank. EN wat mij betreft blijven we ook nog lekker lang in onze volkswijk. Miste zaterdag zelfs de oude pisbakken  :devil
#3
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 19, 2013, 20:27:35
Heerlijk trouwens om vandaag juist mijn eerste werkdag na de vakantie weer te hebben in het ozo pittoreske Groningen.
Wat een chagrijnige gezichten  :)
#4
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 19, 2013, 20:26:28
Citaat van: moodygrunn op augustus 19, 2013, 20:24:16
Derksen is geen fan/supporter, Genee schijnt het wel te zijn

Derksen is voor NEC  w:)
#5
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 19, 2013, 20:25:47
Citaat van: Galdiano op augustus 19, 2013, 18:51:45
Wat een gejank! Je kan beter bij dkv op de buhne zitten!
Als je de hekken dicht houdt na de wedstrijd staan er nog genoeg buiten het stadion, daarmee los je het ook niet mee op.

Zoals ook op het filmpje te zien is, er gebeurd niks! Moet je eens bij andere clubs kijken, dan stelt dit niks voor!

Nauwelijks wat gebeurd idd.
Opgeklopt verhaal en als ik de laatste 2 pages doorlees komt het gemekker voornamelijk van forumgangers die ik hier nooit zag in de "moeilijke tijden"... Zegt ook wel iets
#6
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
augustus 19, 2013, 20:20:30
Helemaal mee eens. Was wat mij betreft nog meer MOTM dan Droste. Wat een werk verzet deze jongen en geen fouten. Topper!
#7
Selectie en Technische staf / Re: Jody Lukoki
augustus 19, 2013, 20:19:07
klopt allemaal maar was zaterdag maar matig bezig. Iets harder werken en iets minder op zichzelf gericht zijn
#8
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 13/14
mei 12, 2013, 16:01:25
Citaat van: zandokan op mei 11, 2013, 14:40:22
Broekster Boys speelt op 24 Mei in Damwâld tegen Kampioen Cambuur Op de Vrijdagavond van 24 Mei speelt tweede klasser Broekster Boys tegen De Kampioen van de eerste divisie Cambuur. Dit is voor geheel Noordoost-Friesland een mooie gelegenheid om de kersverse eredivisionist Cambuur te zien spelen.   Vooraf Oud Broekster Boys tegen Oud Cambuur Vanaf zes uur valt er op de vrijdagavond van 24 Mei al heel wat te beleven. De spelers, die voorheen het vlaggenschip van Broekster Boys bemanden spelen dan tegen de oud spelers van Cambuur. Jouke Dantuma uit Damwald is in de regio bekend geworden van het spelen bij Cambuur. Cambuur speelde in die periode in de Eredivisie. En zowaar na dertien jaar speelt Cambuur vanaf augustus weer in de Eredivisie. Jouke Dantuma heeft ook voor het vlaggenschip van Broekster Boys gespeeld. En momenteel is zoon Frits Dantuma in de selectie opgenomen van Cambuur. Zoon Jurian Dantuma is de laatste weken enkele malen gesignaleerd als invaller in de hoofdmacht van Broekster Boys. En zo zie je dat Broekster Boys ook een club is met een reputatie. De jeugd staat te trappelen bij Broekster Boys.  Toch zal het echt een wedstrijd worden tussen Oud-Broekster Boys en Oud-Cambuur.       Vanaf kwart voor acht Broekster Boys tegen Cambuur Maar Cambuur zorgde voor een daverende verrassing. Friesland had niet meer gedacht, dat Cambuur de kampioensvlag zou hijsen. Het is gewoon een geweldige prestatie. En dan met drie Friezen in de selectie. Vooral Oebele Schokker heeft een geweldig seizoen achter de rug. Martijn Barto kwam de laatste maanden volledig aan de bak en Mart Dijkstra raakte ook steeds beter in vorm. In Damwald kan men een eredivisionist bewonderen. En dan de huidige trainer is niemand minder dan trainer Henk de Jong uit Drachten. De Jong was al bekend van Harkemase Boys. Bij Harkemase Boys kende hij en de supporters geweldige tijden. Maar kampioen worden met Cambuur is echt uniek

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Staat ook helemaal niks op de site over dit soort wedstrijden. Beetje jammer
#9
Mooi dat hij blijft inderdaad. Gaan we nog wel plezier van hebben vermoed ik.

#10
Overige Sporten / Re: Aris Leeuwarden
mei 06, 2013, 21:22:27
Henk de Jong verwees ook nog ff naar Aris in zijn praatje. Sympathiek
#11
Hoeft hier niet te komen van mij, die Ten Rouwelaar.
#12
MWah, matige speler  :devil
#13
Algemeen / Re: Huldiging Cambuur
mei 06, 2013, 21:08:12
Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 19:59:56
Wat veel mensen!!

Wat een klotehuldiging.. langdradig begin en geen cambuurnummers...
Had er meer van gehoopt in ieder geval..



Op zich wel mee eens. Werd ook doodgeluld door Ritsko. Opmerking over vuurwerk was ook achterlijk. En Crone sloeg helemaal een flater met die penning. Heeft ook niet het lef om even in te gaan op het publiek met de "stadionwens".
Toch zaten er wel een paar mooie momentjes in, met Rose, en Henk de Jong bijvoorbeeld. En Siepie aan het begin
#14
Algemeen / Re: Media kampioenschap 2013
mei 06, 2013, 17:00:33
Misschien al ergens vermeld, maar "we" staan nu ook op Indehekken.net, met dank aan Rupppert

_O_ _O_ _O_

Hulde!!
#15
Algemeen / Re: Huldiging Cambuur
mei 06, 2013, 16:43:33
Echt... waar zit t verstand van die lui.  :|

Dat gaat toch mis vanavond. Kinderen enzo er bij  :zucht